Total Pageviews

RESEPI MUDAH MASAK DENGAN PREGO SOS PASTA MAKARONI & KEJU

RESEPI MUDAH MASAK DENGAN PREGO SOS PASTA MAKARONI & KEJU  - Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua ! Fuh...mummy nak kena tarik n...

RESEPI MUDAH MASAK DENGAN PREGO SOS PASTA MAKARONI & KEJU - Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua ! Fuh...mummy nak kena tarik nafas dendalam dulu hahaha. Penat hujung bulan tak sudah lagi ! Lega sebenarnya, bila dapat tahu semua client approved . Sebenarnya, bukan nak cerita bab kerja mummy. Tapi, dalam kesibukan dan berkejaran dengan masa. Mummy tetap akan memasak makanan kegemaran anak kami. Kalau korang memang follow rapat dengan cerita mummy. Pastinya korang tahu yang anak kami sangat suka sangat dengan pasta. Lelagi spaghetti ! Klau boleh, breakfast dan lunch pun nak pasta ! Huhu


RESEPI MUDAH MASAK DENGAN PREGO SOS PASTA MAKARONI & KEJU 


Korang rasa mummy ada masa untuk masak,ke ! Eh...eh..HARUSLAH ada weiii. Sebenarnya, rahsia mummy masak pasta ni sebab PREGO tau ! RESEPI MUDAH MASAK DENGAN PREGO SOS PASTA MAKARONI & KEJU ni memang akan jimatkan masa korang. Sangatlah mudah, semudah 1,2,3 je MASAK PASTA DENGAN PREGO SOS PASTA MAKARONI & KEJU 


Makaroni dan keju atau Mac n cheese, atau Maccheroni al formaggio! Walau apa jua nama panggilannya, kombinasi pasta, keju meleleh dan sos putih ini ternyata sukar mummy lupakan. Makaroni dan keju, hidangan mengenyangkan yang digemari bukan sahaja oleh keluarga kami, tapi mummy pasti korang juga sukakannya.

Sos ni sesuai masak dengan apa? Ha...Sos pasta ini, sesuai digabungkan dengan makaroni, pasta, spaghetti dan pelbagai jenis mee. Macam mummy, pastinya spaghetti sebab kesukaan anak kami !

 CARA MASAK RESEPI MUDAH MASAK DENGAN PREGO SOS PASTA MAKARONI & KEJU 



Memang mudah ke masak pasta dengan sos pasta dari PREGO ni? Okay memang mummy tak tipu ye ! Memang mudah sangat-sangat !. Jom kita tengok cara mummy masak RESEPI MUDAH MASAK DENGAN PREGO SOS PASTA MAKARONI & KEJU 


Bahan untuk masak RESEPI MUDAH MASAK DENGAN PREGO SOS PASTA MAKARONI & KEJU :

Spagethi dari Prego
Sos Prego Mac & Cheese
Seafood (mummy guna isi ketam dan isi lala)

4 bahan aje dah boleh siap pasta !

CARA MASAK SPAGHETTI PREGO SOS PASTA MAKARONI & KEJU 


Cara masak PREGO SOS PASTA MAKARONI & KEJU pun mudah je, 

1. Mummy akan rebus sesiap isi ketam (jangan lama sangat) dan isi lala.

2. Dalam masa yang sama, rebus juga spagetthi


3. Tuangkan sos pasta PREGO sehiingga masak (didih), tambahkan sedikit garam (jika suka)

4. Masukkan seafood tadi dan tutup api



Siap ! 




resepi lain, yang boleh di ikuti


diet? cek maklumat makanan di sini !


Memang mummy sangat setuju hari ini, sebanyak 53.5% kaum wanita dikenali sebagai sumber figura yang amat penting di dalam mengembangkan ekonomi dan menjadi teraju penting di dunia pekerjaan. Isteri atau kaum wanita ini, perlu membahagikan masa antara kerjaya dan keluarga

Wanita kini menjalani gaya hidup yang begitu sibuk, apatah lagi perlu menjadi ibu, kawan, anak perempuan, isteri, kakak atau adik dan pekerja pada masa yang sama. Jadi mereka tidak mempunyai masa dan sentiasa mencari jalan penyelesaian yang mudah, terutamanya apabila perlu menyediakan makanan buat keluarga tersayang. 

Prego, peneraju sos pasta di pasaran Malaysia, merupakan jenama dari Campbell Malaysia, syarikat mutinasional terkemuka yang menawarkan penyelesaian menerusi Prego Sos Pasta Makaroni & Keju yang pekat dan enak. 

Nak jimat masa untuk memasak, jom cuba resepi mudah dari Prego Sos Pasta Makaroni & Keju yang menawarkan cita rasa terbaharu untuk masakan sekeluarga di rumah. 

Prego Sos Pasta Makaroni & Keju baharu ini boleh didapati di pasar raya besar dan pasar raya seluruh negara pada harga berpatutan, iaitu RM6.49 setin.

You Might Also Like

9 comments

  1. Aduhhh sedapnya. Lagi senang dah ada prego mac & cheese!Tuang2 siap. Sos prego tak pernah tak sdap. Kompem jadi punya lah

    ReplyDelete
  2. Kawan kat ofis pun ada citer,anak2 dia cukup suka menu ni..x pedas gamaknya.tue yg bebudak suka...

    ReplyDelete
  3. sedapnya leh try ni,kita pun peminat prego memudahkan kerja memasak heheh

    ReplyDelete
  4. suka sangat guna prego sebab jimat masa. Tak perlu dah susah fikir steps nak masak tinggal campak bahan je.

    ReplyDelete
  5. Thank you for your good info. This is the best Instagram online web viewer on the Internet. Discovering top trending photo and video on Pictaram right now!

    ReplyDelete
  6. Selalu buat kat rumah..biasanya mmg fav Dania dan dan aanak buah akak la..kalau dapat bukan main puji lagi sedap...kakak Dania pun dh pandai masak sendiri Prego ni

    ReplyDelete
  7. Sedapnya pasta.. anak-anak Kak Sue pun suka makan pasta dan memang akan guna brang Prego nie Linda..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -

Labels

Dhia batrisya (397) blogger (382) 2018 (379) azlindaalin.com (352) dzal aidi fiqry (322) review (282) 2019 (278) resipi (148) travel (87) Daim Naufal (82) daddy (42) advertorial (36) Resipi 30 Hari Ramadhan (19) tutorial blog (11) Baby D (6) 2020 (4) blogwalking (4) 2017 (2)