Translate

Main Ad

#Cabaran20Hari Puasa/Raya RESIPI HIDANGAN SAHUR

#Cabaran20Hari RESIPI HIDANGAN SAHUR

Awal pagi tentunya kita nak makan menu mudah dan tidak berapa berat. Kami sekeluarga gemarkan menu seperti:

1. Nasi + ayam goreng + kicap
2. Nasi + sayur + telur goreng
3. Nasi + sayur + ayam gorang

Jika ada, lebihan makanan berbuka:-

Kari Ayam



Sambal bilis + kacang buncis goreng hati ayam


Sambal udang  + Kacang panjang goreng udang

Kita makan buat sahur sahaja. Mudah sahaja RESIPI HIDANGAN SAHUR kami ;)

Post a Comment

5 Comments

  1. selamat pagi dari syira lokman..hehee ^_^

    ReplyDelete
  2. menu yang best tue..tiga2 khaty suka

    ReplyDelete
  3. menu simple lagi menyelerakan..

    ReplyDelete
  4. Wah...

    Banyaknye menu bersahur tu , nampak sedap dan menarik,

    bagi Bonde menu sahur Fasa kedua ni mmg ringkas sgt sebab dah tak lalu nak makan
    share :
    http://kumahuitu.blogspot.com/2015/06/cabaran20hari-yang-ke-3-resepi-hidangan.html

    ReplyDelete
  5. samalah linda.. kalau ada balance lauk buka tu panaskan lauk tu je.. kalau xde, telur kicap pon dah sedap,...

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com