Translate

Main Ad

Posing Sakan Anak Dara !

Dah 3 tahun Dhia Batrisya ni, dah pandai nak jadi seorang yang bersifat perempuan. Nak sandal bertumit, nak handbag dan nak topi juga (sebab tengok daddy pakai).

Lepas tu, dengan penuh bergaya...minta mummy snapkan gambar. Allahuakbar...ikut sapa lah perangai gini hehehehe.

Posing Sakan Anak Dara !


Pandai lak posing gitu dan gini.

Pose macam ni..pose macam tu.

Mummy terasa cepat benar Dhia Batrisya membesar. Rasa macam baru je lahirkan Dhia. Sedih pulak bila mengimbau,kan?
Tapi, takkan nak anak mengecil je,kan. Nak anak kecil, kene tambahlah gamaknya. Opsss...nanti-nanti bab menambah. Bukan tak nak. Mummy memang suka anak kecil. Seronok ada baby.

Kalau ada rezeki insyaallah, tak menolak






Post a Comment

6 Comments

  1. Sonok kalau ada anak pompuan..kalau saya, dah memacam pesen baju beli untuk anak pompuan..tambah2 yang dah pandai bergaya macam dhia ni...

    ReplyDelete
  2. comelnya mmg pandailah posing

    ReplyDelete
  3. wah wah..kemain dak kecik ni posing..kalah aunty..hihi

    ReplyDelete
  4. Hamboi.. Manisnya Dhia bergaya..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com