MURAD HDRO-GLO AQUA PEEL SOLUSI UNTUK KULIT KERING WAJAH KUSAM

MURAD HDRO-GLO AQUA PEEL SOLUSI UNTUK KULIT KERING WAJAH KUSAM . Standard la kan, bila umur dah banyak. Kulit wajah macam mummy ni, agak kusam, tak bermaya dan agak kering. Mungkin faktor mummy bekerja dalam air cond dan ada kalanya tak menjaga makan dan minum. Tapi, tak perlu risau tahap stress. Zaman sekarang, banyak solusi kepada kulit kering dan kusam. 


MURAD HDRO-GLO AQUA PEEL SOLUSI UNTUK KULIT KERING WAJAH KUSAM



Okay, Mummy tak mahu stress banyak, dah. Mummy terus, pekena MURAD HDRO-GLO AQUA PEEL SOLUSI untuk kulit kering kusam mummy ni.

Sebelum tu, mesti korang tertanya-tanya. Macam mana nak tahu wajah kita kering dan kusam, kan?

Kalau kita ada rasa wajah ada sedikit kasar dan ketat. Maka, kulit kita tu mempunyai kulit yang kering. 

Ini bermakna, kulit kekurangan air. 

KULIT DEHIDRASI

Apabila kulit dehidrasi, ia akan menghasilkan lebih banyak minyak untuk mengimbangi kelembapan kulit. Kulit yang dehidrasi boleh menyebabkan kulit wajah kering dan kusam.

Selain itu, kemungkinan besar. Ianya akan menyebabkan jerawat, kerengsaan dan tompok kering di wajah. Keaadaan in akan menjejaskan kesihatan dan keyakinan kita.


Dehidrasi adalah satu masalah besar. Kulit orang Asia selalunya akan terjejas lebih teruk daripada yang lain kerana kelembapan cuaca di sekeliling kita. 

Penyelidikan telah menunjukkan bahawa 40-72 peratus orang Asia mempunyai kulit kering di wajah mereka*. 

Walaupun, dengan minum air dapat mengembalikan kelembapan dan kemudaan kulit.

Ianya mungkin bukan penyelesaian yang mencukupi untuk memerangi dehidrasi kulit.


Retexturizing Swab & Murad Moisture Infusion Mask - MURAD HDRO-GLO AQUA PEEL SOLUSI UNTUK KULIT KERING WAJAH KUSAM



Salah satu cara untuk meningkatkan keyakinan diri mummy adalah dengan Produk baru Murad - MURAD HDRO-GLO AQUA PEEL yang dicipta untuk mengembalikan kulit mummy menjadi sihat, bersinar dan berseri dari dalaman ke luar.



Produk ini dilengkapi dengan 2 langkah :-





Retexturizing Swab boleh melembutkan kulit dan menghidratkan kulit yang kering. Ia mempunyai Lactic Acid, Glycolic, and Hyaluronic Acids yang menyokong pergerakkan sel untuk menyerikan kulit dan membersihkan sepihan kulit untuk menjadikan kulit yang licin, cerah dan bercahaya. Saiz Swab ini direka khas untuk kulit anda yang halus dimana ia membantu mengurangkan garis-garis halus dan kedutan.


Murad Moisture Infusion Mask yang mempunyai asid hyaluronik dapat mengembali and menyuburkan kulit.  Ia berfungsi sebagai penghidratan segera yang sehingga 400% untuk kulit. Penggunaan yang berpanjangan, kulit muka yang kering dan kusam tidak akan berlaku lagi.



CARA GUNA MURAD HDRO-GLO AQUA PEEL


MURAD HDRO-GLO AQUA PEEL boleh di gunakan sekali seminggu.

Langkah 1- Retexturizing Swab: Sapu swab di muka yang bersih. Jangan bilas.

Langkah 2 - Moisture Infusion Mask: Letakkan mask di muka selama 15-20 minit. Keluarkan mask dan tak perlu bilas. Kemudian sapukan lebihan air dari mask keseluruh kulit wajah hingga kering.

KENAPA MUMMY MEMILIH MURAD HDRO-GLO AQUA PEEL


MURAD diasaskan lebih dari 28 tahun yang lalu. Murad adalah jenama doktor pertama yang diiktiraf di Amerika Syarikat. 

Jenama ini di asaskan oleh pengasasnya, dermatologi terkenal di dunia Howard Murad, M.D. Lebih daripada 50 tahun pengalaman penyelidikan Dr. Murad telah membuktikan bahawa kecantikan dan kesihatan adalah saling berkaitan dan terbaik dicapai melalui pendekatan inkusif yang meningkatkan setiap sel di dalam badan. 

Murad Hydro-Glow Aqua Peel boleh didapati di kedai Murad diseluruh Malaysia .

Boleh juga didapati di laman http://www.murad.com.my/www.murad.com.my
bermula pada pertengahan bulan September. 

Nikmati diskaun 10% pada produk Hydro-Glow Aqua Peel apabila anda membeli di laman dengan kod GLOW https://www.murad.com.my/unlock-secret-to-youthful-skin &  https://www.murad.com.my/unlock-secret-to-youthful-skin 

Sah sehingga 31st Mac 2018.


MENGENAI MURAD, INC. 
Ditubuhkan pada tahun 1989, Murad adalah jenama penjagaan kulit klinikal perintis yang didedikasikan untuk mengalakkan orang ramai untuk hidup dengan lebih bahagia, sihat dan hidup yang lebih penuh. Disokong oleh 19 paten yang unik dan warisan yang mempunyai lebih daripada 30 tahun penyelidikan dan ujian klinikal, falsafah unik Murad, yang dikenali sebagain Connected Beauty, adalah pendekatan seluruh badan manusia untuk kesihatan dan kecantikan yang memberi inspirasi kepada orang untuk menyuburkan kulit mereka, membangkitkan badan mereka melalui aktiviti fizikal, “Eat” air dengan memakan buah-buahan dan sayur-sayuran yang kaya dengan sumber air, dan pemikiran “Be Kind To Their Mind”. 

Untuk maklumat lanjut mengenai Murad, layari :-
Wesite : www.murad.com.my 
Facebook : Facebook Murad 







6 comments on "MURAD HDRO-GLO AQUA PEEL SOLUSI UNTUK KULIT KERING WAJAH KUSAM "
  1. Macam best ja pakai mask Murad nie Linda..

    ReplyDelete
  2. Untuk kulit akak sesuai la ni..akak jenis kulit kering

    ReplyDelete
  3. Dr Murad ni mmg dah lama terkenal sbb produk dia bagus. Lepas ni makin cantik dan segar lah kulit muka akak.

    ReplyDelete
  4. kulit muka dkna pun kering... tu pun sebab last week p facial, dorang yang gtau kulit kering.. risau jugak kalau kulit tak cantik ni.

    ReplyDelete
  5. Macam-macam produk ada sekarang ni. Boleh cuba ikut kesesuaian kulit.

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com