SAFI RANIA GOLD BERSAMA 24K EMAS DAN TEKNOLOGI BEETOX


SAFI RANIA GOLD BERSAMA 24K EMAS DAN TEKNOLOGI BEETOX - Mummy memang pengguna Safi Rania Gold di mana ianya mengandungi emas 24K. Perempuan, bab emas-emas ini wajiblah teruja kan! Lelagi boleh mencantikkan dan merawat kulit. Oh..tu mummy lagilah buatan double suka ! Kini, mummy mencuba Safi Rania Gold yang tampil dengan formulasi terkini berteknologikan BEETOX. Korang tahu ke apa itu teknologi BEETOX?


SAFI RANIA GOLD BERSAMA 24K EMAS DAN TEKNOLOGI BEETOX - Mummy memang pengguna Safi Rania Gold di mana ianya mengandungi emas 24K. Perempuan, bab emas-emas ini wajiblah teruja kan! Lelagi boleh mencantikkan dan merawat kulit. Oh..tu mummy lagilah buatan double suka ! Kini, mummy mencuba Safi Rania Gold yang tampil dengan formulasi terkini berteknologikan BEETOX. Korang tahu ke apa itu teknologi BEETOX?


SAFI RANIA GOLD BERSAMA 24K EMAS DAN TEKNOLOGI BEETOX


SAFI RANIA GOLD Nano Gold 24K dengan Teknologi BEETOX. Adalah beresipikan Nano Gold 24K dan amino peptide untuk memberikan aksi berganda bagi meningkatkan proses sintesis kolagen I dan III untuk penghasilan kolagen 2 kali ganda. 

Teknologi BEETOX yang dicipta merupakan gabungan keajaiban – Bisa Lebah, Madu, Jeli Diraja dan Propolis. Ia bukan sahaja berkesan untuk menguatkan struktur dalaman kulit dengan mengaktifkan pengeluaran kolagen, formulasi ini juga boleh merawat dan menghalang penuaan. Hasilnya- tekstur kulit wajah akan kelihatan muda remaja secara semulajadi.


“Berdasarkan kajian bebas yang dijalankan oleh Nielsen Malaysia baru-baru ini, 88% daripada 160 orang pengguna wanita Melayu berusia 25-35 menggunakan produk Safi Rania Gold selama 14 hari telah bersetuju bahawa produk ini menjadikan kulit mereka lebih tegang dan anjal. Manakala 80% bersetuju bahawa produk Safi ini menjadikan kulit mereka kelihatan lebih muda,” ujar Encik Sriram Krishnamurthy, Ketua Eksekutif Wipro Unza Malaysia.


Selain itu, bisa lebah turut mendapat gelaran “jawapan alam untuk botox”, disebabkan sifatnya yang meransang penghasilan kolagen secara semula jadi pada wajah. Proses mengeluarkan bisa lebah yang rumit serta populariti yang di raih menjadikan produk- produk berasaskan ‘sengatan emas’ ini kelihatan mewah dan dijual pada harga yang sangat tinggi.




RANGKAIAN SAFI RANIA GOLD BERSAMA 24K EMAS DAN TEKNOLOGI BEETOX

SAFI RANIA GOLD BERSAMA 24K EMAS DAN TEKNOLOGI BEETOX

SAFI RANIA GOLD BERSAMA 24K EMAS DAN TEKNOLOGI BEETOX NANO GOLD 24K ynag mummy terima dalam kotak keemasan ini mengandungi pencuci muka, krim pelembap, esen dan juga Eliksir Keremajaan yang mengandingi bahan seperti :-

24K EMAS
♦ ia menyerap ke dalam lapisan dermis dan merangsang kolagen agar tekstur kulit lebih anjal dan halus, malah mampu mengurangkan kedalaman kedutan dengan lebih ketara.

Honey
♦ merupakan pelembap semula jadi untuk mengekal lembapan dan meningkatkan keanjalan serta kehalusan kulit.

Royal Jelly
♦ kaya dengan 20 jenis asid amino, vitamin & mineral untuk pembaharuan kulit dan menenangkan kulit yang stress & tidak bermaya.

Propolis
♦ merupakan antioksidan semula jadi yang melawan redikal bebas untuk mencegah penuaan awal.

Bee Venom
♦ kulit menegang seolah bertindakbalas terhadap sengatan lebah. Hasilnya kulit lebih anjal.

SAFI RANIA GOLD BERSAMA 24K EMAS DAN TEKNOLOGI BEETOX

Pembersih wajah Safi Rania Gold dengan Nano Gold 24K dan nutrisi royal jelly adalah formula terbaru micro foam dengan agen anti oksidan untuk membersih kulit wajah secara mendalam. Buih yang sangat mewah berkrim memgandungi agen pelembap untuk kulit wajah. Memastikan wajah sentiasa bersih berseri dari sisa solekan dengan pembersihan sempurna. Nano Gold 24K mengukuhkan struktur dalaman kulit agar wajah anjal dan awet muda. Royal jelly yang terdapat dalam pembersih wajah Safi Rania Gold kaya dengan 20 jenis asid amino, vitamin san mineral untuk.merangsang pembaharuan kulit. Hasil penggunaan yang konsisten akan menjadikan kulit wajah anda anjal, halus dan berseri. 


Cara penggunaan pembersih wajah Safi Rania Gold. Tuang pada tapak tangan dan gosokkan dengan air sehingga berbuih, urut perlahan lahan pada wajah dan bilas sehingga bersih. Apa yang boleh Lya katakan, lepas guna pembersih wajah Safi Rania Gold wajah Lya rasa semakin lembap dan tidak kering.

SAFI RANIA GOLD BERSAMA 24K EMAS DAN TEKNOLOGI BEETOX


 Esen Emas Keremajaan SAFI Rania Gold dengan formulasi DUO EMAS 24K menjadikan kulit wajah lembut dan menyediakan kulit untuk menyerap produk seterusnya. FLAKE EMAS 24K di dalam rangkaian terbaru ini bertindak sebagai antioksidan untuk menghalang radikal bebas dari merosakkan kulit. Dengan formulasi DUO EMAS 24K tidak lagi risau dengan ancaman kulit rosak. 

SAFI RANIA GOLD BERSAMA 24K EMAS DAN TEKNOLOGI BEETOX

“Bingkisan Emas Sang Ratu Lebah” – Eliksir Keremajaan Safi Rania Gold, formulasi dwi aksi untuk menggandakan kuasa anti-penuaan dan anti-pigmentasi. Antara manfaat Eliksir adalah:

Bee-Tox menghasilkan kulit yang tegang dengan segera seakan-akan sengatan lebah. Ia juga diperkuat dengan Propolis dan Nano Gold yang bertindak mengurangkan kedutan, menghaluskan tekstur kulit wajah, dan mengembalikan keanjalan kulit.

Ia mengandungi bahan-bahan aktif yang mencerahkan kulit wajah, Vitamin C, dan NutrixBright Complex yang berkesan melawan pigmentasi dalam masa 2 bulan dan mencerahkan tona kulit, seterusnya meningkatkan seri pada wajah.

Serum dwi-aksi yang diadun dengan pati minyak berkhasiat yang seimbang dan aqua phase yang menyegarkan agar kulit terasa licin dan lembut sehalus sutera selepas dioles.

Formulasi penyerapan yang pantas dan tidak melekit memberikan pengalaman yang menyenangkan tanpa rasa tidak selesa pada kulit.

SAFI RANIA GOLD BERSAMA 24K EMAS DAN TEKNOLOGI BEETOX


Krim pelembap siang Safi Rania Gold SPF25PA++IR dengan Nano Gold 24K dan nutrisi propolis. Melembap dengan efektif dan membantu mengukuhkan struktur kulit. Kulit akan terlindung dari sinaran UVA, UVB dam infraRed ( IR ) bagi mencegah kulit gelap dan tona kulit tidak sekata. Hasilnya kulit wajah akan sentiasa anjal dan cerah bermaya. 

Cara penggunaan krim pelembap siang Safi Rania Gold. Sapu pada wajah dan juga leher. Urut lembut dalam gerakan menaik. Gunakan pada waktu siang sahaja.

Produk ini boleh didapati di seluruh Malaysia termasuk pasaraya dan pasaraya hiper utama. 

Untuk maklumat lanjut mengenai jenama SAFI sila layari :

Facebook SAFI, : www.facebook.com/SAFI.MY 
Instagram SAFI : @safimalaysia 
4 comments on "SAFI RANIA GOLD BERSAMA 24K EMAS DAN TEKNOLOGI BEETOX"
  1. Amboi mummy..makin gojes dengan safi rania gold ni..

    ReplyDelete
  2. mmg pki produk safi tp safi rania belum eprnah try

    ReplyDelete
  3. makin cantik lah lepas ni hehe sha dah nampak dah kat kedai, nanti nak grab jugaklah hihi

    ReplyDelete
  4. Tambah berseri Linda lepas nie ya..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com