Translate

Main Ad

3 PCS RM1.90 SUNQUICK KOTAK MURAH

3 PCS RM1.90 SUNQUICK KOTAK MURAH - Kebetulan isi minyak kat BHPetrol dan dalam masa yang sama hidung masih tak baik selsema. Maka, misi mencari air vitamin C jawabnya ! Buka je peti tengok harga Sunquick kotak ini berharga RM1.90 (lebih kurang) untuk 3 kotak. Mak aiii murah benar ni !

3 PCS RM1.90 SUNQUICK KOTAK MURAH



3 PCS RM1.90 SUNQUICK KOTAK MURAH

3 PCS RM1.90 SUNQUICK KOTAK MURAH beli buat stock lah nampaknya, beli untuk diri sendiri minum dalam kereta dan tak lupa beli untuk anak-anak !

3 PCS RM1.90 SUNQUICK KOTAK MURAH

Sunquick kotak ini dah ada macam-macam perisa dah. Ada oren, apple, strawberry campuran dan mangga. Habis mummy borong semua jenis hehehe

Korang kalau berminat nak borong. Pi lah BHPetrol, promosi sehingga hujung bulan ni !

Post a comment

5 Comments

  1. Sangat murah, rasanya di kedah tidak sampai lagi hehe

    ReplyDelete
  2. selalu nampak yang oren sahaja..ada perisa lain juga rupanya...boleh cuba nanti..umpan anak-anak diam dalam kereta...

    ReplyDelete
  3. uish murah tu.. Nak kena serbu juga nie.. tq Share sis linda..

    ReplyDelete
  4. Suka jus2 macam ni tapi sayangnya sejak ada gerd memang tak minum dah la..kalau teringin tu memang selamba je minum...lepas tu mengidap

    ReplyDelete
  5. Kak Sue pun borong Sunquick kotak nie hari tu kat Jom Heboh Shah Alam.

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com