PEMENANG GIVEAWAY RAYA 2019 TOLLYJOY X AZLINDA

PEMENANG GIVEAWAY RAYA 2019 TOLLYJOY X AZLINDA - Assalamualaikum dan selamat pagi semua. Kini sampai masanya untuk mummy umumkan PEMENANG GIVEAWAY RAYA 2019 TOLLYJOY X AZLINDA . Peraduan ini berakhir hujung bulan lepas... dekat-dekat nak raya. Alhamdulillah  penyertaan yang sangat menggalakkan kali ini. Sangat sukar pihak Tollyjoy untuk memilih pemenang dan untuk mencari PEMENANG GIVEAWAY RAYA 2019 TOLLYJOY X AZLINDA. Setelah di bincangkan dengan pelbagai pihak. Kita sudah pun ada pemenang untuk PEMENANG GIVEAWAY RAYA 2019 TOLLYJOY X AZLINDA. Yeaaaay !!!

Jutaan terima kasih buat semua yang sudi sertai . Insyaallah ada rezeki lagi ..kita akan anjurkan lagi Giveaway seperti ini ye. Stay tune di FB, Instagram dan blog mummy je. Anytime akan di buat di mana-mana.


PEMENANG GIVEAWAY RAYA 2019 TOLLYJOY X AZLINDA




PEMENANG GIVEAWAY RAYA 2019 TOLLYJOY X AZLINDA

PEMENANG GIVEAWAY RAYA 2019 TOLLYJOY X AZLINDA ini, mummy dah emailkan kepada semua pemenang. Ada yang sudah response dan ada yang belum response. 

Pada yang sudah response, terima kasih mummy ucapkan. Dan bagi yang belum response minta email secepat mungkin untuk pihak Tollyjoy proseskan hadiah kepada pemenang, ye.


Berbalik kepada pemenang...Siapa PEMENANG GIVEAWAY RAYA 2019 TOLLYJOY X AZLINDA? Ha...jom kita tengok siapakah pemenang untuk PEMENANG GIVEAWAY RAYA 2019 TOLLYJOY X AZLINDA :-

Tahniah kepada :-

HUSNA YUNOS
Raya bergaya 2019 dengan Tollyjoy Malaysia kerana.. Produk Tollyjoy hebat dipercayai, Jenama terbaik mudah didapati, Harga berpatutan setanding kualiti, Si manjaku ceria Dan selesa di aidilfitri. 


FATEHA 
Email: fateha.ariff@yahoo.com
Raya bergaya 2019 dengan Tollyjoy kerana: Berkualiti dan diyakini, Memahami kehendak ibu dan bayi, Pelbagai kelengkapan dan variasi, Pilihan saya untuk bayi kekal ceria di Aidilfitri!


AZUREEN
“Raya bergaya 2019 dengan Tollyjoy kerana… Tollyjoy sentiasa menjadi peneman, Memberi keceriaan di Aidilfitri, Kebersihan mesti diberi keutamaan, Untuk keselesaan si kecil sepanjang hari. 


HIDAYAH AZREEN
"Raya bergaya 2019 dengan Tollyjoy kerana.. Pulang beraya bersama Tollyjoy, Kelengkapan penjagaan untuk si manja, selesa dan ceria di Aidilfitri, Si manja bergaya dengan senyuman.

Suraya
Nama FB: Nur Suraya 
E-mail : sue_pdtp@yahoo.com 
Jawapan Digunakan sejak zaman berzaman, Untuk simanja aktif bermain, Selamat digunakan harga berpatutan, Sentiasa selesa menyambut perayaan. 

Sha
shaforeva@gmail.com
Raya bergaya 2019 dengan Tollyjoy kerana… Keselesaan si manja jadi utama, Adanya Tollyjoy menambah ceria, Produk berkualiti selamat diguna, Pilihan si ibu di Hari Raya. 

Raya bergaya 2019 dengan Tollyjoy kerana... Penjagaan sempurna setiap hari, Dari rambut hingga hujung kaki, Jenama berkualiti dan diyakini, Simanjaku ceria sepanjang hari. 

Raya bergaya 2019 dengan Tollyjoy Malaysia kerana: Rangkaian produknya sangat berkualiti Menjadi pelengkap anak setiap hari Raya kini kan lebih bererti Bila Tollyjoy sentiasa disisi 

Azlyna
Raya bergaya 2019 dengan Tollyjoy kerana... Produk berkualiti, mudah didapati, Selamat digunakan seluruh famili, Pelbagai kajian digarap ditransformasi, Agar Tollyjoy kekal di hati! 

NORZILA
"Raya bergaya 2019 dengan Tollyjoy kerana.. Berkualiti tinggi selamat diguna, Kulit sihat si manja ceria, Sentiasa selesa tampil bergaya, Terukir senyuman ibu bapa gembira


Akhir sekali, terima kasih Tollyjoy selaku sponsor untuk hadiah kepada giveaway ini. 
10 comments on "PEMENANG GIVEAWAY RAYA 2019 TOLLYJOY X AZLINDA"
  1. Tahniah buat semua pemenang....

    ReplyDelete
  2. tahniah kepada pemenang..best tau produk ni

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah yeay rezeki #babymikhail dapat produk Tollyjoy yg sgt best :-D terima kasih byk2 sis linda (bicara mummy) sudi kongsi rezeki buat giveaway ni :-* semoga terus dilimpahi rezeki Dan kesihatan yg baik sekeluarga.

    ReplyDelete
  4. Kunjungan perdana. Salam kenal..semoga next dapet give away

    ReplyDelete
  5. Tahniah kepada semua pemenang

    ReplyDelete
  6. Tahniah pada semua pemenang..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com