WELCOMING OCTOBER 2019

Hello October 2019! Welcome October! Please be nice to us. Dah hari ke 3 gamaknya baru nak ucap welcome to tragedi Oktober hahaha! Mummy sebenarnya... Lama meninggalkan dunia sales marketing yang macam ala ala bisnes sendiri. Bila terjun dunia tu balik, macam zaman keje bank dulu. Ada training, ada meeting, ada brainstorming, ada meet client, ada kena buat presents bagi talk dan ada closing. Phewwww.. Pada masa tu, memang rasa hujung bulan tu macam naik roller coaster lah. So, 2-3 hari sebelum Hujung bulan dah tak boleh senang duduk. Sampai lah ke harini, non stop aktiviti itu ini. But.. I love my job. I love busy!

Throwback gambar dengan Anzalna dan husband. 

Siti Saleha in da house! 

Blog yang dulunya priority, update setiap hari. Kini update bila mood ok. Menulis ni, kalau mood tak okay tak guna jugak kan. 

Ada yang tanya mummy, tak buat review dah ke. Oleh kerana, I love my career.... Priority untuk blog job yang melibatkan event. Banyak jugak lah mummy tolak. 

Ada juga invite last minit, Hujung bulan. Nak mummy settle kan semua pn Hujung bulan. Sorry.. Maaf sangat-sangat lah kalau nk super urgent untuk event atau review yang kena attend (mummy nak kena keluar) mummy tak boleh nak commit sangat. Lelagi yamg non paid kan. Masa tu dah la ibarat  emas, mummy pun struggle nak buat time management. Hope semua faham. I'm not demanding, tapi akan put priority mana yang perlu dan mana yang tak perlu di dulu kan.

Kalau tak melibatkan event, insyaallah I am willing for any collaboration. Insyaallah!

Eh.. Dah kenapa pulak akubmukadimah panjang lebar ucapan Oktober ni. 

Straight to the point, bulan Oktober ni bulan kelahiran suami tersayang. Dia pun, super duper busy dari September. Kerja almost everyday. 

Kesian pada anak-anak bila laki bini sibuk kerja. Tapi, mummy akan balik rumah sebelum malam. Malam tu, hanya layan wasap je dengan client. 

Alhamdulillah clients semua faham. Dorang pun nak family time jugak. 

Memasing sekarang dah ramai ada kesedaran untuk work balance.

Cuma kerja daddy tu, lain melibatkan site dan project kan. As long as, salah sorang fokus kat family dan anak-anak. Okay dah, oleh kerana memasing gila - gila kerja. Bulan ni, nak short vacay insyaallah. Sambil orang kata, celebrate birthday daddy tu ha. 

Tapi, plan dekat-dekat je. Malas nak travel jejauh. 

Sekian coretan awal bulan mummy hahaha. 


Insyaallah. Bulan ni, nak rajin kan diri pulak update semua entri yang tertunggak. 


8 comments on "WELCOMING OCTOBER 2019"
  1. Owh.. Patutlah macam dah tak banyak update dari mummy linda.. Semoga terus sukses mummy..

    ReplyDelete
  2. Takpe mummy. Buat yg mana mummy suka and happy dulu. Tapi jgn lupa kami di blog ni huhuhu. take care mummy!

    ReplyDelete
  3. Tu la tgk akk update fb...mmg nampak bz btl..
    apa² pun nieyl doakan semoga apa yg akk buat dipermudahkan Amin

    ReplyDelete
  4. semoga rezeki linda sentiasa murah.. takpe dulukan yg penting

    ReplyDelete
  5. susah kalau nak pegang dua tiga benda besar, terpaksa jugak korbankan ikut keperluan kita. All the best kak lin!

    ReplyDelete
  6. Wah seronok betul ni jumpa artis..akak pun dh lama x pi event..nak pergi semula dan nak aktif mmg boleh cuma masalah event biasanya hari biasa...akak plak kerja kan..

    ReplyDelete
  7. Bulan Oktober nie ada kisah suka dan duka dalam family Kak Sue.. harap lepas nie semua yang datang baik-baik aja lah. Untuk Linda sekeluarga juga ya.. aamiin ya rabb..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com