BYE BYE TAHUN 2019, WELCOMING 2020 !

BYE BYE TAHUN 2019, WELCOMING 2020 ! SELAMAT TAHUN BARU 2020 ! - Apa azam korang tahun ni? Dah ada azam ke tu? Mummy ini, kalau nak ikutka...

BYE BYE TAHUN 2019, WELCOMING 2020 ! SELAMAT TAHUN BARU 2020 ! - Apa azam korang tahun ni? Dah ada azam ke tu? Mummy ini, kalau nak ikutkan banyak je lists azam tahun 2020. Ada yang boleh mummy ceritakan di sini dan ada yang hanya boleh simpan sendiri ! Hehehe


BYE BYE TAHUN 2019, WELCOMING 2020 ! SELAMAT TAHUN BARU 2020 ! 



JANGAN MELIHAT APA yang telah kamu USAHAKAN. Tetapi, LIHATLAH apa yang BELUM kamu SELESAIKAN. Kata-kata di dinding sekolah Dhia ini amat mummy sukakannya ! Impian dan azman tahun 2019, ada banyak lagi yang belum mummy kecapi 100%. Tetapi, ada azam yang ad-hoc, rezeki namanya. Alhamdulillah.

So, apa azam tahun 2020 mummy ni?

Okaylah jom tengok azam mummy tahun 2020

1. As usual, mummy cuba untuk nak buat lebih banyak kebaikan. Walau yang baik tu darinya dan yangburuk itu dari mummy !

2. Nak menjadi seorang isteri dan ibu yang mithali. 

3. Kurus? Samalah orang lain...tiap tahun nak kurus. Tapi, mummy masih failed lagi ni. Insyaallah tunggu Daim putus susu kot !

4. Apa lagi ek azam mummy? Kereta, rumah semua dah cukup dan pakai apa yang ada. Oh ya ! Azam tahun 2020, tak mahu tambah hutang dan kalau boleh nak kurangkan hutang piutang dengan segera. Kereta hampir habis bayar. Rumah je belum lagi, biasalahkan hutang rumah ni berpuluh tahun !

5. Nak ada saving yang mencukupi, supaya... sok-sok dah tua. Boleh survive ! Boleh pi Haji dan lelain !

Buat masa ini, itu sahaja lah kot azam mummy. Apa pula azam korang?

BTW, sebelum terlambat mummy nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU 2020 ! 

Baca Ini Juga


7 comments

  1. Yeah! Semoga tercapai segala impian mummy ye

    ReplyDelete
  2. Chayook!! Chayook Mummy..
    Sha doakan semoga semua azam Mummy Linda terlaksana dan dipermudahkan Allah urusan mummy linda..

    ReplyDelete
  3. selamat tahun baru semoga tahun 2020 lebih menjanjikan kemanisan buat linda sekeluarga

    ReplyDelete
  4. Selamat tahun baru Linda.. semoga semua azam tercapai untuk tahun nie ya.. aamiin..

    ReplyDelete
  5. Azam tahun baru rabia ialah nak kurus, nak dapat CGPA lebih baik dari sem sebelum ni,nak perbaiki diri dengan lebih baik lagi

    ReplyDelete
  6. Tahun akak tak letak apa2 azam...hehehe..malas nak berazam sangat..apa yang ada je nanti

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -