6 KG HILANG, DINA NADZIR TURUNKAN BERAT BADAN DI SSKLINIK !

6 KG HILANG,  DINA NADZIR TURUNKAN BERAT BADAN DI SSKLINIK ! Assalamualaikum semua, selamat sejahtera semua ! Awal tahun ni, ramai yang me...

6 KG HILANG, DINA NADZIR TURUNKAN BERAT BADAN DI SSKLINIK ! Assalamualaikum semua, selamat sejahtera semua ! Awal tahun ni, ramai yang mempunyai misi azam untuk kurus,kan? Yezza samalah kita ! So, nak tingkatkan motivasi diri untuk cepat kurus. Mummy amek inspirasi dari penyampai Radio - Dina . Selaku duta SSKlinic, Dina Nadzir sehingga kini telah berjaya menurunkan berat badan sehingga enam (6) kilogram dalam tempoh empat (4) minggu selepas menjalani rawatan pelansingan signatur SSSlim di SSKlinic. Dina Nadzir turut berkongsi pengalaman beliau menjalani rawatan pelansingan tersebut di dalam satu majlis bersama media dan blogger di SSKlinic, Damansara 3, Petaling Jaya baru-baru ini.



SSKLINIC SERLAHKAN TRANSFORMASI PENAMPILAN BAHARU DINA NADZIR SELEPAS JALANI PROGRAM PELANSINGAN SSSLIM 





Mengulas lanjut mengenai kejayaan beliau menurunkan berat badannya, kata Dina, "Saya rasa seperti orang baru selepas kehilangan kira-kira enam kilogram dalam masa empat minggu. Sekarang, saya boleh memakai pakaian kegemaran saya kembali! Alhamdulillah. SSSlim telah menunjukkan kepada saya bahawa ia bukan hanya tentang pengambilan makanan yang sihat tetapi bagaimana kita makan dalam jumlah yang betul.” 

Perlantikan Dina Nadzir sebagai duta SSKlinic di Malaysia bermula sejak November 2019 yang lalu. Dengan perlantikan tersebut Dina akan berusaha dalam kapasitinya sebagai seorang selebriti untuk mempromosikan program rawatan pelansingan SSSlim kepada masyrakat Malaysia yang ingin tampil cantik penuh keyakinan. 


Pernah menjadi Naib Juara di Musim Pertama Malaysia Idol tahun 2004, dan kini menyambung kerjaya beliau sebagai penyiar radio bersama ERA FM. 

KECAPI HASIL MAKSIMUM DALAM TEMPOH MINIMUM. 


SSKlinic menawarkan pelbagai jenis rawatan estetika serta program pelangsingan badan bagi mereka yang mencari solusi untuk meningkatkan kesihatan dan penampilan secara keseluruhan. Terletak di Lembah Klang, SSKlinic merupakan salah satu pemain terawal dalam industri estetika dan pelangsingan yang menyediakan pelbagai jenis rawatan kulit yang tertumpu kepada perubatan dan rawatan pelangsingan yang menyeluruh; yang menggunakan peranti gred perubatan yang memenuhi keperluan semua orang. 

Setiap rawatan dilakukan oleh sekumpulan doktor, ahli terapi dan pakar kecantikan yang berkemahiran tinggi. Setiap rawatan yang disediakan oleh doktor estetik bertauliah disini, telah disahkan serta disokong dengan dengan penggunaan teknologi yang terkini serta kemudahan bertaraf dunia untuk keputusan maksimum dalam masa yang minimum. 

Jom kita tengok gamabr-gambar bilik rawatan di SS Klinic ini.









RANGKAIAN PENJAGAAN KULIT MEDIGLOW 



SS Klinic bukan untuk nak kurus je, tau. Malah ada produk kecantikan juga. SS Klinik ini mempunyai doktor yang di iktiraf. So, tak perlu ragu-ragu dengan perhidmatan atau servis di sini.











Rangkaian penjagaan kulit MediGlow digunakan secara eksklusif di SSKlinic. Produk ini dijamin selamat dan telah diuji secara dermatologi dan dibuktikan secara klinikal. MediGlow dibangunkan pada 2009, telah diformulasikan oleh para doktor bertauliah. Produk ini memenuhi piawaian gred perubatan dan sesuai untuk semua jenis kulit pada semua peringkat umur. Diformulasikan dari sumber ramuan terbaik dan unik dari pembekal terkemuka dunia seperti Switzerland, Perancis, Jepun, Korea, AS dan Taiwan bagi memastikan hanya kualiti terbaik diberikan kepada pengguna. 

KEMPEN ‘PAY AS YOU WISH’** 




Sejajar dengan matlamat setiap individu dalam memperbaharui keyakinan diri untuk tahun baru, SSKlinic telah melancarkan kempen terbaru di mana buat semua pelanggan baru kali pertama, layak untuk menikmati rawatan percubaan pertama sekali bernilai sehingga RM 470 ** atau pada mana-mana amaun yang ingin dibayar. Promosi ini hanya untuk pemengang kad kredit sahaja. 

*Tertakluk kepada terma dan syarat. 

** Layak untuk satu rawatan tunggal. 


Untuk maklumat lanjut mengenai perkhidmatan SSKlinic yang ditawarkan di Malaysia, sila layari :-


Laman web : https://www.ssklinic.com/. 

Untuk promosi terkini boleh layari di  :-


Baca Ini Juga


8 comments

  1. No wonder Dina nampak kurus...dapatkan rawatan kat sini rupanya

    ReplyDelete
  2. wahhhh makin berseri dina bila amalkan pemakanan sihat dan hilang beberapa kg.

    ReplyDelete
  3. Wah menarik nie Linda, cantik Dina..

    ReplyDelete
  4. Perghhh memang hebat dia 6kg boleh loss berat ye.

    ReplyDelete
  5. Lawalah Dina Nasir kalau dah Slim teruja pulak nak kurus he he he

    ReplyDelete
  6. jgn la dina kurus sgt. takkan ada trademark dina lagi dah...
    dia gebu yg cantik.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -