CHAMPION ON DEC 2019 AIA FM GROUP

CHAMPION ON DEC 2019 AIA FM GROUP  - Assalamualaikum lama tak update prestasi dalam dunia career sebagai AIA Agen. As usual, mummy suka nau sharing. Nak sharing ni, mummy adakalanya rasa serba salah. Ada orang suka nak baca, ada orang yang Google dan ada juga tak suka bab sharing macam ni. So, malas nak fikir kiri kanan depan belakang. Just move on dengan update apa yang mummy nak update. Hih.. Haaa tepukkk.. 

CHAMPION ON DEC 2019 AIA FM GROUP 



Bulan Dec sebenarnya bulan yang agak penat. Sebab apa! Ada banyak plan yang AIA telah mansuhkan. Banyak plan baru, harga baru pada tahun 2020. Biasalah, bila kita inform benda macam ni. Harga naik, pakej itu ini akan mansuh. Ada yang acuh tak acuh, ada yang terus sign up (tak nak rugi). Terpulang memasing. Nak tunggu produk baru pun, mummy ok. Ye lah kita ni "consultant". Produk baru pun, pasti lebih baik. Sama aje.

So, bulan Dec lepas. Mana nak grab family pakej. Memang Antara pakej yang termurah di pasaran akan tamat. AIA keluarkan notis memo pada 15 Dec. So..kelam kabut jugak lah.

Apa pun, syukur alhamdulillah bulan Dec dah lepas dah 

Masuk bulan Jan ni dah segalanya buku baru. 

Dan, sebenarnya mummy tak sangka pencapaian mummy as a champion. Mummy ni, biasa aje orangnya.

Ada siap tanya kat FB mummy MDRT ke Million Dollar Round Table. Huhuhu tu.. Tak million pun. Biashe aje kita ni, just do it je. 

Sama macam kita kerja makan gaji, follow the flow gitu. 

Oh ya, baru ni ada juga orang ucap tahniah pada mummy & katakan yang mummy pandai berkata-kata. Tu yang boleh buat AIA. Mak aiiii...berkata-kata tu luas Maksudnya. 

Berkata-kata tu... sembang KOSONG ke sembang lebat tu hahahhaa

Seriously, mummy tak hebat mana. Tapi, AIA ni tak henti-henti penuh dengan training, dengan program. Ikut segala mak nenek program.

Ikut segala training yang AIA buat. Insyaallah.. Berilmulah kita.

Gittew. 

Ada nak join mummy! Mummy cadangkan korang join Elite Academy sebab ada skim gaji + training yang lengkap.

Nak join macam mana?
PM mummy je naaaa.. 

Email pun boleh nurazlindaazman@gmail.com ✌️
6 comments on "CHAMPION ON DEC 2019 AIA FM GROUP "

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com