27 BEAR EMOJI COMEL 7-ELEVEN EMOBEAR WAJIB DI MILIKI

Kalau sebut je, nak ke kedai 7-Eleven, memang melonjak je lah anak-anak kami , nak ikut ! Kedai kegemaran dorang tu ! Nak cari apa di 7-Eleven ? Antara barangan wajib cari ialah slurpee 7-Eleven. Sambil membeli tu, bolehlah kumpulkan stiker. Stiker 7-Eleven kali ni best tau. Boleh tebus emoji bear hat comel-comel tu. Serios comel !

7-Eleven Malaysia, rangkaian kedai serbaneka No.1 negara, telah bekerjasama dengan emoji® untuk melancarkan program kesetiaan premium yang dapat dikumpulkan, EMOBEAR ™. Koleksi EMOBEAR ™ yang unik terdapat dalam 27 reka bentuk yang menggemaskan, masing-masing menampilkan emotikon yang berbeza pada jersi EMOBEAR ™ iaitu Luvly, Starry, Wannabey, Notty dan Ka-Chingy, antara lain.

27 BEAR EMOJI COMEL 7-ELEVEN EMOBEAR WAJIB DI MILIKI 


27 BEAR EMOJI COMEL 7-ELEVEN EMOBEAR WAJIB DI MILIKI


Kami dah kumpulkan 13 EMOBEAR dari 7-Eleven ! Macam banyak, tapi masih tak cukup ye ! Berebut  dak 3 ketui ni ha nakkan EMOBEAR banyak-banyak. Nampaknya, mummy nak kena kumpulkan 27 jenis (semua) satu set untuk seorang kot !

Mummy pun sebenarnya suka dengan EMOBEAR ini. Kot-kot malas nak bersuara dalam rumah, nak pakai sign emoji je, boleh lah, menggunakan EMOBEAR je ! 


CARA NAK DAPATKAN EMOBEAR DI 7-ELEVEN


Macam mana kami boleh dapatkan EMOBEAR ini di 7-Eleven?

Senang je. Korang akan diberi pelekat program untuk setiap pembelian RM5 ke atas dalam satu resit di mana-mana cawangan 7-Eleven Malaysia, mulai sekarang hingga 16 Ogos 2020. 

Pelekat bonus akan diberi ganjaran sekiranya pembelian tersebut merangkumi produk rakan kongsi terpilih dari jenama seperti seperti Pepsi, Cadbury dan Marigold, antara lain. 

Dengan jumlah 24 pelekat, EMOBEAR ™ boleh ditebus secara PERCUMA. Sebagai alternatif, pelanggan juga boleh membeli EMOBEAR ™ pada harga RM9.90 dengan 12 pelekat. 

Tempoh penebusan kempen ini adalah dari sekarang hingga 23 Ogos 2020.


27 BEAR EMOJI COMEL 7-ELEVEN EMOBEAR WAJIB DI MILIKI

PERTANDINGAN MENDAPATKAN EMOBEAR SECARA PERCUMA


Nak dapatkan EMOBEAR FREE? Haaa..bab PERCUMA ni, siapa yang tak suka,kan? Bagi yang nak dapatkan 3 EMOBEAR secara PERCUMA. Korang boleh ikuti langkah ini ye :-

1. Ambil Gambar Dengan #EMOBEAR dari 22 Jun hingga 2 Ogos 2020. Sebanyak 10 pemenang berpeluang membawa pulang 3 EMOBEAR pilihan. 

2. Untuk menyertai peraduan ini, hanya perlu mengambil gambar dengan #EMOBEAR 7-Eleven yang ditebus 

3. Kemudian, memuat naik foto paling kreatif di akaun Facebook atau Instagram dengan hashtag #PictureWithEMOBEAR, #EMOBEAR dan #7ElevenMY dalam kapsyen korang.



27 BEAR EMOJI COMEL 7-ELEVEN EMOBEAR WAJIB DI MILIKI


Cepat, pergi ke 7-Eleven terdekat dan nikmati tawaran terbarunya, dari Aiskleem ™ hingga pilihan roti pakej 7-Eleven yang luas, dari rangkaian produk import dan tren yang enak hingga pilihan onigiri dan siap sedia yang enak dan sejuk Makan makanan serta minuman paling sejuk di bumi, Slurpee® khas 7-Eleven 

Semua dari pembelian ini akan diberi hadiah dengan pelekat program untuk memulakan koleksi EMOBEAR ™ korang.

Di samping itu, korang juga boleh memuat turun dan mendaftar sebagai ahli aplikasi kesetiaan My7E ™ untuk menikmati lebih banyak faedah ketika berbelanja dengan 7E. 




27 BEAR EMOJI COMEL 7-ELEVEN EMOBEAR WAJIB DI MILIKI

27 BEAR EMOJI COMEL 7-ELEVEN EMOBEAR WAJIB DI MILIKI

Sebagai ganjaran selamat datang kepada semua ahli baru, baucar e-tunai RM3 sekali sahaja akan diberikan untuk setiap pendaftaran yang berjaya. Faedah lain yang menanti ahli termasuk hadiah ulang tahun tahunan, kad e-Stamp produk bulanan dalam aplikasi eksklusif yang memberi ganjaran kepada ahli berdasarkan pembelian berulang, e-Kupon produk atau perkhidmatan setiap dua minggu.

27 BEAR EMOJI COMEL 7-ELEVEN EMOBEAR WAJIB DI MILIKI


27 BEAR EMOJI COMEL 7-ELEVEN EMOBEAR WAJIB DI MILIKI


Nak pujuk anak yang sedang merajuk pun mudah, mummy tayang si LUVLY ini je ! 

So korang yang nak dapatkan stiker 7-Eleven. Korang juga boleh lawati ke : bit.ly/EMOBEAR-PP

Jom kumpul stiker dari : 22 June – 16 August 2020
Penebusan pula boleh di buat dari: 22 June – 23 August 2020

3 comments on "27 BEAR EMOJI COMEL 7-ELEVEN EMOBEAR WAJIB DI MILIKI "
  1. They looks amazing and super cute. Thanks for sharing!!

    ReplyDelete
  2. Cantikknyaaa bear tu rabia ada tengok tapi tak beli lah pulak 😂

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com