Jus Dara Vogue Jamu Moden Sedap Rasa Delima

Jus Dara Vogue Jamu Moden Sedap Rasa Delima - Mummy memang akui, jamu sangat-sangat bagus untuk dalaman kita sebagai seorang wanita. Mak-mak kita atau orang dulu-dulu selalu nasihatkan mummy untuk consume Jamu! Makan jamu badan boleh makin sihat dengan bentuk tubuh yang tetap maintain macam anak dara. Sebab itu orang dulu-dulu badan mereka tetap cantik walau dah berusia kerana sangat berdisiplin makan jamu.

Tapi, nak makan jamu tu, kan. Teringat-ingat tentang pahitnya, tak sedapnya jamu tu! Dengan bau yang agak kurang menyenangkan. Erm, memang salute lah pada individu yang boleh makan / minum jamu kampung.

Sebagai alternatif disebabkan mummy tak boleh nak telan jamu kampung biasa tu. Maka, mummy ambil inisiatif untuk consume Jus Dara Vogue Jamu Moden Yang Sedap Rasa Delima ni.

Kenapa jamu moden Jus Dara Vogue ni berjaya memikat hati mummy? Meh mummy share info berkaitan dengan Jus Dara Vogue termasuk testimoni review dari mummy sendiri lepas mencubanya.


Jus Dara Vogue Jamu Moden Yang Sedap Rasa Delima

Mummy sukakan Jus Dara Vogue jamu moden ini kerana ianya mudah di ambil. Jus Dara Vogue jamu moden ini berbentuk sachet boleh di bawa ke sana sini kerana di pek dalam bentuk yang kecil.


Berbanding packaging lama Jus Dara Vogue Jamu Moden Yang Sedap Rasa Delima berbentuk botol dan agak sukar nak di bawa ke sana sini lelagi orang macam mummy yang kerap travel.

Berbanding packaging lama Jus Dara Vogue, dulu ia berbentuk cecair dalam botol dan agak sukar nak di bawa ke sana sini lelagi orang macam mummy yang kerap travel ni. Sekarang dalam bentuk packaging baru begini, dengan mudah boleh minum Jus Dara Vogue jamu moden ini di mana saja.

 
Cara Penggunaan Jus Dara Vogue Jamu Moden Yang Sedap

 

Cara penggunaan untuk Jus Dara Vogue (jamu moden) ini mudah saja, Mummy ambil Jus Dara Vogue ini sebanyak 2 sachet setiap hari iaitu pada setiap waktu pagi dan malam.

Dengan hanya cara koyakkan sachet Jus Dara Vogue ini, terus di minum begitu sahaja tanpa perlu dibancuh atau sebagainya.

Dan seperti biasa, untuk apa-apa suplemen yang korang consume. Korang wajib minum banyak air putih bagi mempercepatkan kesan penggunaan, ye.

Kalau korang tak habis minum, simpan di tempat sejuk setelah di buka. Tapi Mummy ni, habis satu sachet tu sekali minum. Sebab rasanya sedap dengan masam manis buah, memang betul-betul rasa buah delima. Sebab itu Mummy cakap Jus Dara Vogue ini benar-benar jamu moden yang sedap dengan rasa delima.
Kandungan Yang Terdapat Di Dalam Jus Dara Vogue

Untuk pengetahuan, JUS DARA VOGUE dalam bentuk pati asli ini diadun daripada 12 jenis ramuan iaitu :


Delima 
Kunyit Hitam 
Madu 
Kurma 
Kacip Fatimah 
Epal 
Manjakani 
Vitamin C 
Akar serapat 
Sireh 
Pegaga 
Lobata

Ciri-Ciri Jus Dara Vogue Yang Membuatkan Mummy Jatuh Cinta 



Terdapat banyak Ciri-Ciri Jus Dara Vogue ini yang telah membuatkan Mummy jatuh hati untuk mencubanya. Dan antara ciri-ciri tersebut adalah :

1. Jus Dara Vogue tak ubah seperti JAMU dalam bentuk MODEN dengan pelbagai khasiat untuk tubuh dan ia bertindak seperti JUS PERAPAT yang boleh membantu merawat masalah keputihan dan haid yang tidak teratur.




2. Mempunyai rasa masam manis yang sedap dengan bau yang ‘harum’ , tidak seperti jamu tradisional biasa sebab itu dengan mudah Mummy boleh minum setiap hari.

3. Mudah diminum dan senang untuk di bawa ke mana saja. Bentuknya yang kecil boleh terus dimasukkan ke dalam tas tangan.

4. Boleh diamalkan oleh anak dara, wanita sudah berkahwin, wanita sudah melahirkan anak, wanita yang telah menopaus dan juga KAUM LELAKI. Baca sekali lagi, KAUM LELAKI ye!! Ini bermakna Jus Dara Vogue ini perempuan dan lelaki boleh sama-sama minum.

5. Beli Jus Dara Vogue ini jimat sebab korang boleh share dengan suami (jika ada) untuk diamalkan suami isteri sebagai minuman rutin setiap hari. Barulah sama-sama makin sihat.

6. Ohya, Jus Dara Vogue ini tidak digalakkan bagi wanita yang sedang mengandung dan ketika dalam haid tau. Jadi jika kebetulan sedang haid stop dulu kemudian nanti dah habis tempoh haid boleh sambung minum balik. Ini untuk membiarkan haid keluar secara natural seperti biasa.


Kelebihan Jus Dara Vogue untuk WANITA : 





Menurut info yang Mummy saat mula-mula nak cuba minum Jus Dara Vogue ini, terdapat banyak kelebihan Jus Dara Vogue baik untuk wanita mahupun untuk lelaki.



Kelebihan Jus Dara Vogue Untuk WANITA :


  • Boleh bantu beri tenaga pada tubuh badan
  • Membantu mengawal paras kolestrol dan gula di dalam darah
  • Sesuai di minum ketika dalam pantang lepas bersalin
  • Gadis, wanita berkahwin dan wanita menopause
  • Faraj berair & kentut faraj
  • Keputihan dan vagina longgar
  • Haid tidak stabil
  • Menyuburkan rahim & peranakan wanita. Baik untuk wanita yang sukar mendapatkan zuriat
  • Lesu badan, kebas, sakit sendi tumit dan kerap sakit kepala
  • Berpantang dan menyusu bayi
  • Boleh bantu banyakkan susu
  • Beri rasa kenyang untuk kurangkan nafsu makan
  • Naikkan semula punggung jatuh dan payu dara yang kecut dan kendur
  • Membuang lemak dan menyingkir angin serta toksik dalam badan
  • Menegangkan dan mencerahkan kulit
  • Memancarkan seri wajah

Kelebihan Jus Dara Vogue untuk LELAKI : 





  • Bantu beri tenaga pada tubuh badan
  • Kurangkan rasa penat dan lesu
  • Membantu mengawal paras kolestrol dan gula di dalam darah
  • Bantu masalah kebas, sakit sendi tumit dan kerap sakit kepala
  • Beri rasa kenyang untuk kurangkan nafsu makan
  • Membuang lemak dan menyingkir angin serta toksik dalam badan
  • Bantu Kempiskan perut yang boroi
  • Boleh bantu turunkan berat dengan amalan pengambilan yang betul
  • Menegangkan dan mencerahkan kulit
  • Memancarkan seri wajah


Ramai juga dikalangan lelaki yang telah minum Jus Dara Vogue ini akibat terjebak selepas lihat isteri minum. Antaranya Beego (suami kepada Linda Hashim) dan juga Fauzi Nawawi (suami kepada Lisdawati). Linda dan Lisda ni memang dah lama benar minum Jus Dara Vogue sebab itu testimoni mereka berdua cukup banyak jika di Google.

TESTIMONI SELEPAS SEMINGGU AMALKAN Jus Dara Vogue Jamu Moden Yang Sedap Rasa Delima

Setelah seminggu mummy amalkan Jus Dara Vogue ini, Alhamdulillah badan mummy rasa kurang letih dan cepat kenyang.


Bab cepat kenyang tu yang best kan, lelama bolehlah kurus! Patutlah ramai pengguna Jus Dara Vogue memberi testimoni dan review perut boleh semakin kempis dan berat juga boleh semakin turun berbanding sebelumnya.  







Sebelum terlupa, Jus Dara Vogue Jamu Moden yang sedap rasa delima ini dikeluarkan oleh syarikat Tejja Herbs, sebuah company bumiputera yang aktif menghasilkan produk dengan menggunakan bahan semulajadi dan syarikat ini berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) 002215435 -D

Jus Dara Vogue jamu moden ini juga ada kelulusan KKM dan Halal , jadi memang mummy tak ragu-ragu nak consume jamu moden yang berfungsi sebagai jus perapat untuk kecantikan dalaman wanita ni.

Kalau korang nak tahu Jus Dara Vogue tergolong di bawah FDI , apa itu FDI? Boleh baca di link ini : https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2956279394424538&id=402257303160106






Mummy dah cuba, korang pula macam mana? Jika terasa nak cuba sekali, bolehlah dapatkan Jus Dara Vogue by Tejja Herbs hari ini. Harga Jus Dara Vogue jamu moden ini juga sangat berpatutan. Hanya RM49 (Sem Malaysia) dan RM59 (Sabah Sarawak).

Pihak Jus Dara Vogue juga ada memberikan peluang perniagaan kepada yang berminat dalam menambah pendapatan sebagai stokis atau agen Jus Dara Vogue dengan hanya bermodalkan RM0. Jika ada minat dalam berniaga, bukan saja boleh minum Jus Dara Vogue tetapi juga boleh cari duit lebih.

Untuk pertanyaan, pembelian atau menambahkan pendapatan. Korang boleh terus hubungi :-



3 comments on "Jus Dara Vogue Jamu Moden Sedap Rasa Delima"
  1. Sedap tu kalau rasa delima.

    ReplyDelete
  2. Jus Ni sedap.
    Dan betullah, cepat rasa kenyang.

    ReplyDelete
  3. Bila baca kelebihan dan manfaat dia rasa nak cuba juga, dah lah buah delima tu fav

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com