PG MALL Pre Sales 11.11 Kempen Beli Barangan Malaysia

PG MALL  Pre Sales  11.11 Kempen Beli Barangan Malaysia - Sales 11.11 memang mummy dah plan aim shopping beberapa barang. Kalau korang ada baca entri blog mummy sesebelum ini. Korang mesti tahu yang mummy sedang make over dapur, bilik anak-anak dan living hall. Banyak juga barang yang mummy nak kena cari online sebab tak larat survey ke kedai sana sini. Lagi pun, sedang PKPB Selangor ini. Cara terbaik. Kita shopping online aje lah ! Bila 11.11 datang lagi, nak jimat banyak, kena shopping waktu-waktu macam inilah ! Pilihan mummy, semestinya shopping di PG MALL lah ! Sales kat PG MALL time gini memang kaw kaw murahnya, bukan barangan cikai tak ada brand tau. Yang sales murah-murah kat PG Mall tu adalah branded item ! Eh, kejap ! Korang ada pengalaman Shopping kat PG MALL tak? Kalau belum ada pengalaman shopping di PG MALL dan tak tahu apa itu PG MALL. Meh mummy terangkan sedikit. PG MALL ini adalah e-commerce tempatan. Mereka bukannya e-commerce yang baharu dalam pasaran Malaysia. Malah dah lama bertapak sine 2017 lagi ! Dan PG MALL ini antara 3 top e-commerce di iprice . Paling best nak bayar secara e-wallet atau payment gateaway pun boleh tau !

PG MALL  Pre Sales  11.11 Kempen Beli Barangan Malaysia 






11.11 PRE SALE DARI PG MALL


Haaa...sebenarnya kalau korang nak tahu PG MALL ini ada beebrapa program sales sempena 11.11 ni tau. Salah satunya ialah pre-sale yang berlangsung dari 1.11 sehingalah 11.11. Apa produk yang best untuk shopping di PG MALL sempena 11.11 ni?


TEFAL PRE SALES 11.11
Jualan Murah untuk sehari iaitu 7 November 2020. Sales sehingga 50% diskaun. Bagi yang berbelanja sebanyak RM80 pula korang akan dapat 20% diskaun.




OLD TOWN  PRE SALES 11.11
OLD Town juga turut mengadakan jualan murah untuk sehari iaitu 8 November 2020. Sales sehingga 50% diskaun. Bagi yang berbelanja sebanyak RM80 pula korang akan dapat 20% diskaun.






REVLON PRE SALES 11.1
Jualan Murah untuk sehari iaitu 9 November 2020. Sales sehingga 50% diskaun. Bagi yang berbelanja sebanyak RM80 pula korang akan dapat 20% diskaun.


 

KBBM (Kempen Beli Barangan Malaysia)

KBBM (Kempen Beli Barangan Malaysia) ini pula berlangsung pada Julai sehingga Disember 2020. Di maan korang boleh dapatkan rangkaian barangan kelengakapan rumah, anak, Kesihatan dan Kecantikan serta banyak lagi.









Jangan lupa gunakan kupon 


KBBM20 untuk penjimatan RM20 (pembelian minimum RM50)
atau
KBBM30 untuk penjimatan RM30 (pembelian minimum RM100)



Pineng Store Launch

Dari 15-21 November ini, korang boleh dapatkannya. Diskaun sehingga 80% 


Macam-macam offer ada, buy 3 item FREE 1 , dan sehingga ke diskaun sebanyak 80% 


WOW STORE FREE SHIPPING

 



Untuk menikmati Penghantaran Percuma. Korang boleh dapatkan juga diskaun 80%, free shipping, cash back up to 3.5%



Kedai yang terlibat dan voucher kod adalah seperti berikut


Dah apa lagi, jom kita shopping....




Untuk keterangan lanjut boleh layari ke :



Website:

Facebook : 

Instagram : 

Telegram : 


 

 




2 comments on "PG MALL Pre Sales 11.11 Kempen Beli Barangan Malaysia "
  1. Wah ada sale lagi ya kat PG Mall.. boleh lah Kak Sue intai-intai nanti, mana tau ada yang berkenan.. hehehe..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com