5 THANK YOU TEACHER DIGITAL CARD

5 THANK YOU TEACHER DIGITAL CARD - Sedihkan ..bila kita kenang balik tahun 2020 ini, anak-anak bersekolah penuh pun lebih kurang 3 bulan je. Mac 2020 dah start PKP, kemudian di istiharkan PKPP. Masa PKPP ni, anak-anak dapat sekolah semula. Anak-anak seronok dapat berjumpa dengan kawan-kawan dan cikgu. Tapi, anak-anak di wajibkan memakai mask muka dan hand sanitizer juga antara barang wajib yang perlu di bawa ke sekolah. 

Dan, kemudiannya PKPB balik sehinggalah Disember 2020 ! Sesi persekolahan tahun 2020 pun dah nak tamat. Norma baru dalam sistem pendidikan tahun 2020. Anak-anak lebih kepada belajar secara dalam talian (online). Walau apapun, jasa guru tetap di kenang. 

Dan, tibanya hujung tahun macam ni, kita akan hargai jasa guru-guru yang mengajar anak kita. Selain cenderahati, kad fizikal , tak kurangnya kad terima kasih cikgu secara digital menjadi pilihan semua ibu bapa. 5 jenis thank you teacher kad 

5 THANK YOU TEACHER DIGITAL CARD



KAD TERIMA KASIH CIKGU ! Mana-mana ibu bapa yang kekangan masa nak buat kad ucapan secara digital dan tak ada idea nak buat kad ucapan terima kasih secara digital. Bolehlah save terus dari blog mummy ni, ye !

Hanya 5 jenis kad terima kasih cikgu sahaja semopat mummy tepekkan di blog mummy ni. Dan, semua kadi digital terima kasih cikgu ini mummy tak letakkan watermark mummy. Gunalah dan save lah ye ! Mummy halalkan semuanya.



Dan, panjang-panjangkanlah pada yang lain. Moga pahala sedekah kita berterusan dan berpanjangan. Amin..




Untuk mummy, mummy pakai pink ni. Cantik,kan? Pilihan Dhia semestinya pink. Mummy tak send secara digital sahaja. Tapi.. mummy siap-siap printkan kad ucapan terima kasih ni berserta dengan sedikit cenderahati.

Cenderahati ini mahal ke? Nak mahal ke nak murah ke semua ada, korang boleh layari ke :  https://shopee.com.my/urbanshops kalau korang ada nak buat gift kepada cikgu-cikgu anak korang


2 comments on "5 THANK YOU TEACHER DIGITAL CARD"
  1. Tu la.. cikgu pun tak sempat nak cam muka anak2 terutama yang darjah 1 macam anak saya

    ReplyDelete
  2. semoga makin bersemangat cikgu2 nak buat kelas online..
    the thoughts that count =)

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com