MENU DAN HARGA DI MARRYBROWN

Menu dan Harga di Marrybrown | Restoran Marrybrown sudah lama bertapak di Malaysia. Masih ingat lagi, ketika mummy belajar di UiTM Shah Alam pada tahun 2001 . Restoran Marrybrown ini, terletak bersebelahan sahaja dengan kolej kediaman mummy. Ada pelbagai menu makanan yang ada di restoran Marrybrown ini. Yang pastinya, Marrybrown terkenal dengan ayam goreng, bubur dan juga burger yang sedap.

Baca juga : Cafe Markisa

Menu dan Harga di Marrybrown


Menu dan Harga di Marrybrown


Dari tahun 2001 di UiTM mummy sukakan dengan menu-menu makanan yang berada di Marrybrown. Walau mummy berjalan ke Genting Highlands, restoran Marrybrown selalu menjadi pilihan tempat makan utama mummy. 

Biasanya, kalau ke restoran Marrybrown di Genting Highlands tu, mummy memilih menu bubur. Ngam dengan cuacanya yang sejuk tu, makan bubur panas ! Perghhh...

Nak tahu apa menu yang ada di Marrybrown dan berapa harga menu di Marrybrown?

Ayam Marrybrown PERCUMA sebagai Welcome Gift


Berita baik untuk semua, bagi yang nak mendapatkan seketul ayam goreng PERCUMA dari Marrybrown. Cepat muat turun aplikasi Marrybrown di hand phone anda melalui aplikasi hand phone masing-masing.

Ayam Goreng Marrybown PERCUMA sebagai tanda selamat datang kepada applikasi Marrybrown (Welcome Gift)


Menu dan Harga di Marrybrown


Baca juga :


Berapakah Harga Menu di Marrybrown ?


Jika korang mempunyai aplikasi Marrybrown, tentunya korang dapat melihat senarai penuh untuk Menu dan Harga di Marrybrown. Tetapi, jika belum lagi muat turun (install) aplikasi Marrybrown. 

Korang boleh lihat senarai harga penuh menu Marrybrown di sini.

Harga Menu Marrybrown Bajet Jimat

Menu dan Harga Marrybrown Bajet Jimat bermula dari RM6.90. Antara pilihan menu Marrybrown Bajet Jimat adalah nasi, nugget ayam, Chesse Burger dan nasi kari ayam

Menu dan Harga di Marrybrown




Harga Menu Harga Marrybrown Ultimate Chicken

Menu dan Harga Marrybrown Ultimate Chicken bermula dari RM17.90. Antara pilihan menu Marrybrown Ultimate Chicken pula adalah Lucky Plate Combo, Cheesy Chicken Combo,Happiness Plate Combo, Chick-A-Licious Combo dan Jumbo Meal.




Menu dan Harga di Marrybrown

Harga Menu Marrybrown Burger Meals

Menu dan Harga Marrybrown Burger Meals bermula dari RM11.90. Antara pilihan menu Marrybrown Burger Meals pula adalah Chicken Burger Combo, Cheesy Burger Combo, Hotouch Burger Combo, Tower Burger Combo, Fish Fillet Burger Combo


Menu dan Harga di Marrybrown


Harga Menu Marrybrown Local Delights

Menu dan Harga Marrybrown Local Delights bermula dari RM10.50. Antara pilihan menu Marrybrown Local Delights pula adalah Nasi Kandar Combo, Nasi Lemak MB Combo, Nasi Ayam MB Combo, Bubur Ayam MB Combo dan Bubur Pedas Combo

Menu dan Harga di Marrybrown

Harga Menu Marrybrown Fish and Chips

Menu dan Harga Marrybrown Fish and Chips adalah berharga RM21.30.

Menu dan Harga di Marrybrown

Harga Menu Marrybrown Side Order

Menu dan Harga Marrybrown side order bermula dari RM3.60. Antara pilihan menu Marrybrown side order adalah cheesy wedges, potato wedges, french fries, onion rings, chicken nugget, mashed potato, roti goreng, vegetable salads, nasi dan sup.

Menu dan Harga di Marrybrown

Menu dan Harga di Marrybrown

Harga Menu Marrybrown Kiddy Meals

Menu dan Harga Marrybrown Kiddy Meals yang sesuai untuk anak kecil. Harga bermula dari RM12.30. Antara pilihan menu Marrybrown Kiddy Meals adalah chicken burger, ayam goreng, nugget dan bubur ayam

Menu dan Harga di Marrybrown

Harga Menu Marrybrown Air Panas

Menu dan Harga Marrybrown untuk air panas bermula dari harga RM4.50

Menu dan Harga di Marrybrown

Harga Menu Marrybrown Air Sejuk / Ais

Menu dan Harga Marrybrown untuk air sejuk /ais bermula dari harga RM4.40

Menu dan Harga di Marrybrown

Promosi Menu Marrybrown

Menu Marrybrown sentiasa ada promosi. Sebab tu lah, mummy suka dengan Marrybrown hehehe. Antara promosi menu Marrybrown atau  tawaran istimewa boleh semak melalui aplikasi Marrybrown juga.


Promosi Terkini Menu Marrybrown


Hari Nasi Lemak MB
Hari Nasi lemak MB pada 1hb setiap bulan menyajikan 2 hidangan combo nasi lemak pada harga RM22.00 sahaja!

Kad Pelajar Marrybrown
Percuma untuk semua pelajar berusia 25 tahun ke bawah. Pendaftaran percuma dan dapatkan harga promosi untuk Chicken Burger & Coca Cola atau 1 Pc MB Crispy Chicken, Mashed Potato & Coca Cola berharga RM5.90 sahaja. Tawaran berlangsung hingga 31 Disember 2023.

Marrybrown Potato Chips Buy 1 Free 1
Beli satu paket BBQ Chips MB dan dapatkan satu lagi dengan PERCUMA. Dapatkan sekarang untuk hidangan seterusnya di cawangan MB terdekat anda. Cepat, puaskan keinginan anda dengan tawaran yang tidak boleh anda tolak ini!

Nasi Lemak Burger Marrybrown
Sempena bulan kemerdekaan tak lama lagi, Marrybrown keluarkan semula nasi lemak burger yang unik ni dengan 2 pilihan set berharga RM15.50 dan RM20.90.
.


Menu dan Harga di Marrybrown

Menu dan Harga di Marrybrown



Antara promosi menu Marrybrown yang lain, boleh semak di aplikasi Marry Brown atau di website mereka di :-


1 comment on "MENU DAN HARGA DI MARRYBROWN"

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com