Sample Makanan Kucing Premium Percuma

Terima kasih kepada semua suppliers dan juga kepada pengedar makanan kucing premium. Rezeki kucing kami dapat mencuba pelbagai brand makanan kucing premium  Banyak betul, kami dapat sample makanan kucing premium secara PERCUMA. Antara brand sample percuma yang kami dapat adalah Brit care, Delizios, Snappy Tom, Allando, IAMS, Misha, CIAO, Sheba, Cindy's Recipe dan banyak lagi


Sample Makanan Kucing Premium Percuma

Sample Makanan Kucing PERCUMA

Di mana kami dapat semua sample makanan kucing secara percuma, tu? Ha..kami dapat semua sample makanan kucing percuma tu di Pameran Kucing Cat Expo baru-baru ini di MATRADE.

Walau kena beli tiket masuk ke Cat Expo sebanyak RM5. Tapi, sangat berbaloi weiii.. Bukan sahaja dapat sample makanan kucing secara percuma. Tapi...dapat banyak diskaun kalau beli semasa pameran ini. Paling murah RM1 untuk 1 canned food. Berbaloi !



Sample Makanan Kucing Premium Percuma

Sample Makanan Kucing Premium Percuma



Sample Makanan Kucing Premium Percuma

Sample Makanan Kucing Premium Percuma

Sample Makanan Kucing Premium Percuma

Sepanjang pameran kucing ini berlangsung, pengujung bukan sahaja dapat makanan kucing (sample) secara percuma. Malah, boleh lihat pelbagai jenis baka kucing yang dipamerkan di sini.


Anak-anak kami sangat seronok sebab dapat melihat, memegang dan bermain dengan kucing-kucing yang ada dipameran tersebut



Sample Makanan Kucing Premium Percuma


Sample Makanan Kucing Premium Percuma

Sample Makanan Kucing Premium Percuma

Sample Makanan Kucing Premium Percuma



Pameran Kucing Antarabangsa ini juga, menyediakan platform bagi pemilik kucing dari berbagai baka untuk memperlihatkan kecantikan, keunikan, dan kelebihan kucing peliharaan mereka.

Ramai juga yang hadir ke pameran kucing ni, kami seawal 9 pagi dah sampai (1 jam awal). Disini kami ditemukan dengan ramai pecinta kucing. Mummy pun suka datag ke sini, sebab dapat berjumpa dengan peminat kucing dan berkongsi pendapat, idea tentang hobi yang sama, bertemu dengan orang-orang yang memiliki minat serupa.

Kriteria Pertandingan Kucing di Malaysia


Bagi yang minat untuk sertai pertandingan kucing. Ini adalah kriteria pertandingan kucing di Malaysia :-

Bentuk Tubuh: Kucing dinilai berdasarkan bentuk tubuhnya yang ideal untuk baka tertentu. Struktur tubuh yang seimbang, bentuk badan yang tepat, dan postur yang baik dianggap penting.


Bulu: Kualiti bulu menjadi pertimbangan penting, termasuk panjang, kepadatan, tekstur, dan pola warnanya. Bulu yang bersih, rapi, dan kilat akan dapat markah yang lebih.


Mata: Mata kucing harus bersih, jernih, dan bercahaya. Warna mata yang sesuai dengan standard baka juga dinilai.


Kepala dan Telinga: Bentuk kepala dan ukuran telinga harus sesuai dengan standard baka. Kepala yang mengikut standard dan telinga yang sesuai akan mendapatkan penilaian yang baik.


Gigi dan Mulut: Kebersihan gigi dan mulut kucing juga menjadi faktor penilaian. Kucing dengan gigi sihat dan mulut bersih akan di nilai.


Karakter dan Perilaku: Keperibadian dan perilaku kucing akan dikira, termasuk kecerdasan, keberanian, dan kemampuan berinteraksi dengan manusia.


Kebersihan dan Perawatan: Kucing yang bersih, cergas dan bebas dari kutu dan lain-laian akan terima point tambahan.


Umur: Kategori usia yang berbeza mungkin ada dalam satu-satu pertandingan.

Keseluruhan : Penilaian juga berdasarkan keseluruhan dan persembahan kucing di depan juri.

Jika kucing korang memiliki kelebihan tersendiri dari baka terpilih atau kategori persembahan . Apa kata, hantarkan mereka dalam pertandingan kucing. Mana tahu ada rezeki, kan !


2 comments on "Sample Makanan Kucing Premium Percuma "

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com