Dzal dan Baby Daim Pakai Jubah !

Pertama kali gandingkan dua beradik ni berjubah. Actually baby Daim tu, pakai jubah abangnya - Dzal masa kecik. Sekejap je...anak-anak dah ...

Pertama kali gandingkan dua beradik ni berjubah. Actually baby Daim tu, pakai jubah abangnya - Dzal masa kecik. Sekejap je...anak-anak dah besar. Comei pulak tengok depa pakai jubah. Insyaallah, one day nanti nak tengok semua berjubah di Mekah dan Madinah pulak. Amin..amin..amin

Baby Daim dalam kereta. Berjubah. Ensem, tak?

Gegau gambar. Plus tak duduk diam dan kereta berjalan. Hehe



Dzal berjubah, tak pernah tak bergaya dak Dzal ni. Memang sejenis cerewet bab pakaian. 




Kopiah je tak muat lagi...kalau tak, dah boleh di padankan dah dengan jubah dari negara Arab ni


Bff always dak 2 ketui. Dedua anak mummy. Mummy sayang depa dua beradik.

3 beradik. Ariq tu anak susuan mummy. Adik beradik depalah semua ni 

Ariq ni..memang jenis lone ranger.macam mummy gak lah. Cousin tapi adik Dzal dan Dhia. abang pada Daim

Gossip apa ntah dak 2 ni.


Mummy dok perati ja depa ni hehe








Tetiga sekali pakai jubah rupanya hehehe. Baby Daim, Dzal dan Ariq.

Moga ikatan silaturrahim kami semua berpanjangan ye . Seperti air....di cincang macamana pun tak akan putus. Amin

You Might Also Like

5 comments

  1. Amboi segaknyaa dia hahaah. comel !!! Singgah,
    https://mushyzaini.blogspot.my/

    ReplyDelete
  2. comel je budak² pakai jubah tu..

    ReplyDelete
  3. baru tau linda ada anak susuan.. untunglah adik beradik diorang jadi ramai.. comel je mereka berjubah

    ReplyDelete
  4. Alolo.. comel ja semua nie ❤

    ReplyDelete
  5. hensem Dzal pakai jubah lengan panjang

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -