Total Pageviews

TANYA PU AZMAN, KALAU TENGAH MANDI WAJIB !

TANYA PU AZMAN, KALAU TENGAH MANDI WAJIB ! - Assalamualaikum, Salam Jumaat semua. Mak aiii sekejap nau dah Hari Jumaat, kan? Hari Jumaat n...

TANYA PU AZMAN, KALAU TENGAH MANDI WAJIB ! - Assalamualaikum, Salam Jumaat semua. Mak aiii sekejap nau dah Hari Jumaat, kan? Hari Jumaat ni macam-macam sunat, pahala boleh dapat. Tak yah share dahlah kan bab SUNAT JUMAAT. Korang pun mesti dah HAFAL dah tu, kan? As usual, mummy sharing SOAL JAWAB PU Azman lagilah Jumaat kali ini. Pendakwah yang nampak tegas, tapi ada lawaknya ! Bab ni, mesti ada di kalangan korang tak tercapai akal korang dengan jawapan Ustaz PU Azman ni. Kelakar habis !

TANYA PU AZMAN, KALAU TENGAH MANDI WAJIB !



TANYA PU AZMAN, KALAU TENGAH MANDI WAJIB ! - Assalamualaikum, Salam Jumaat semua. Mak aiii sekejap nau dah Hari Jumaat, kan? Hari Jumaat ni macam-macam sunat, pahala boleh dapat. Tak yah share dahlah kan bab SUNAT JUMAAT. Korang pun mesti dah HAFAL dah tu, kan? As usual, mummy sharing SOAL JAWAB PU Azman lagilah Jumaat kali ini. Pendakwah yang nampak tegas, tapi ada lawaknya ! Bab ni, mesti ada di kalangan korang tak tercapai akal korang dengan jawapan Ustaz PU Azman ni. Kelakar habis !


Soalan : As salam ustaz, saya nak tanya klu time tengah mandi wajib then ada orang ketuk cakap cepat sikit pastu saya respon "erm" ada masalah tak dengan mandi wajib saya?

USTAZ PU AZMAN: Takda masalah. Yang masalah kalau kau bukak pintu.

Kelakar kan cara beliau jawab ! Allahu comel betul jawapan Ustaz PU Azman ni,kan ! Memang suka sangat baca sesi soal jawab di Instagramnya. Memang santai-santai jawapannya.

Kadang-kadang ilmu di sampaikan macam ni, orang lebih suka dan selesa. Serius tu boleh bosankan pendengar. Betul, tak?

Dan kenapa mummy suka drama LELAKI KIRIMAN TUHAN? Sebab ada PU Azman berlakon. Dok takzirahkan si Kak Bed si batu api tu haaa.. Ish geramm, nasib ada PU Azman.



You Might Also Like

6 comments

  1. hah jwn buka pintu sudah hehe...hah kak bed kena tazkirah hehe

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. tergelak baca jawapan PU..

    ReplyDelete
  3. ahahaha adoi yang tanya lawak, yang menjawb lagi lawak,,

    ReplyDelete
  4. haha lawak pula jawapannya.. tapi sebenarnya takde masalahlah kan

    ReplyDelete
  5. Jawapan dia tak pernah tak lawak. Sakit perut baca

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -

Labels

2018 (382) Dhia batrisya (382) blogger (382) azlindaalin.com (354) dzal aidi fiqry (309) review (283) resipi (143) 2019 (93) travel (84) Daim Naufal (70) daddy (41) advertorial (36) Resipi 30 Hari Ramadhan (19) tutorial blog (11) Baby D (6) blogwalking (4) 2017 (2) 2020 (1)