Total Pageviews

42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !

42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH ! - Happy anniversary mak & abah ! Seronok tengok kebahagiaan mak dan abah sehingga mencecah ke 42 tahun...

42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH ! - Happy anniversary mak & abah ! Seronok tengok kebahagiaan mak dan abah sehingga mencecah ke 42 tahun. Semoga mummy dan daddy juga begitu jua ! Kami doakan mak abah bahagia sehingga ke jannah.

Anniversary mak dan abah kali ini, mak abah yang panggil kami adik beradik semua berkumpul dan belanja makan kat luar. As usual, mak tak makan luar. Dia minum aje !

Sian mak.


42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !


2ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH ! - Happy anniversary mak & abah ! Seronok tengok kebahagiaan mak dan abah sehingga mencecah ke 42 tahun. Semoga mummy dan daddy juga begitu jua ! Kami doakan mak abah bahagia sehingga ke jannah.  Anniversary mak dan abah kali ini, mak abah yang panggil kami adik beradik semua berkumpul dan belanja makan kat luar. As usual, mak tak makan luar. Dia minum aje !  Sian mak.  42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !    Mak jenis, kalau makan kat luar tu, kedai satay pilihannya je lah yang baleh masuk tekaknya. Tapi, kedai satay tu pulak buka hari Isnin - Jumaat je. Susah sketlah nak berkumpul reramai macam ini. Adik tu, dah lah duduk Kajang. Kerja pulak kat KL.  Abah decides, makan-makan kat Pizza Hut Kajang je untuk 42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !   Mak abah tu, memang suka datang lepak Kajang. Biasanya, lepak rumah adiklah.  Rumah kami, sebab bapa mertua dan mak tiri mertua ada. Mereka tumpang sekejap rumah kami, sementara bapa mertua ada kerja di kawasan Bangi.  So, mak abah mummy rasa janggal nak datang rumah kami kot. Tapi tak pe, kitorang pun weekdays duduk rumah mak mummy. Dah biasa jumpa hari-hari.  Tak adalah nak simpan dalam hati mak abah asyik datang rumah adik je. Sebab family adik, mak, abah bukan hari-hari berjumpa.      Sambung posing lagi ! Kemahen pengantin lama ni ha...boleh tahan hehehe.   Kami adik beradik, tapi si Daim tu nak juga atok dukong. Manja !   Family mummy pulak !   Family adik   Paling susah nak ambil gambar ! Memasing tak duduk diam haha    Bersama cucu-cucu pulak. 7 orang cucu, kalau semua balik kampung. Memang merah tak ingat ! Haha   Sementara tunggu makanan sampai. Borak-borak dulu     Kids layan movie. Bolehlah mak pak bertenang seminit dua kan..hihi      Tadaaaa...kali ini, tak lupa bergambar berdua. Sebab anak-anak semua sibuk dengan cousins. Mummy daddy bolehlah berdua-duaan seminit dua hehehe.  Kang tak amik gamabr berdua kang..ada yang tanya pulak. Lama tak nampak gambar berdua laki bini.  Haissshhh macam-macam soklan kekadang tu.

Mak jenis, kalau makan kat luar tu, kedai satay pilihannya tu je lah yang boleh masuk tekaknya. Tapi, kedai satay tu pulak buka hari Isnin - Jumaat je. 

Susah sketlah nak berkumpul reramai macam ini. Adik tu, dah lah duduk Kajang. Kerja pulak kat KL.

Abah decides, makan-makan kat Pizza Hut Kajang je untuk 42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH ! 

Mak abah tu, memang suka datang lepak Kajang. Biasanya, lepak rumah adiklah.

Rumah kami, sebab bapa mertua dan mak tiri mertua ada. Mereka tumpang sekejap rumah kami, sementara bapa mertua ada kerja di kawasan Bangi.

So, mak abah mummy rasa janggal nak datang rumah kami kot. Tapi tak pe, kitorang pun weekdays duduk rumah mak mummy. Dah biasa jumpa hari-hari.

Tak adalah nak simpan dalam hati mak abah asyik datang rumah adik je. Sebab family adik, mak, abah bukan hari-hari berjumpa.

2ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH ! - Happy anniversary mak & abah ! Seronok tengok kebahagiaan mak dan abah sehingga mencecah ke 42 tahun. Semoga mummy dan daddy juga begitu jua ! Kami doakan mak abah bahagia sehingga ke jannah.  Anniversary mak dan abah kali ini, mak abah yang panggil kami adik beradik semua berkumpul dan belanja makan kat luar. As usual, mak tak makan luar. Dia minum aje !  Sian mak.  42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !    Mak jenis, kalau makan kat luar tu, kedai satay pilihannya je lah yang baleh masuk tekaknya. Tapi, kedai satay tu pulak buka hari Isnin - Jumaat je. Susah sketlah nak berkumpul reramai macam ini. Adik tu, dah lah duduk Kajang. Kerja pulak kat KL.  Abah decides, makan-makan kat Pizza Hut Kajang je untuk 42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !   Mak abah tu, memang suka datang lepak Kajang. Biasanya, lepak rumah adiklah.  Rumah kami, sebab bapa mertua dan mak tiri mertua ada. Mereka tumpang sekejap rumah kami, sementara bapa mertua ada kerja di kawasan Bangi.  So, mak abah mummy rasa janggal nak datang rumah kami kot. Tapi tak pe, kitorang pun weekdays duduk rumah mak mummy. Dah biasa jumpa hari-hari.  Tak adalah nak simpan dalam hati mak abah asyik datang rumah adik je. Sebab family adik, mak, abah bukan hari-hari berjumpa.      Sambung posing lagi ! Kemahen pengantin lama ni ha...boleh tahan hehehe.   Kami adik beradik, tapi si Daim tu nak juga atok dukong. Manja !   Family mummy pulak !   Family adik   Paling susah nak ambil gambar ! Memasing tak duduk diam haha    Bersama cucu-cucu pulak. 7 orang cucu, kalau semua balik kampung. Memang merah tak ingat ! Haha   Sementara tunggu makanan sampai. Borak-borak dulu     Kids layan movie. Bolehlah mak pak bertenang seminit dua kan..hihi      Tadaaaa...kali ini, tak lupa bergambar berdua. Sebab anak-anak semua sibuk dengan cousins. Mummy daddy bolehlah berdua-duaan seminit dua hehehe.  Kang tak amik gamabr berdua kang..ada yang tanya pulak. Lama tak nampak gambar berdua laki bini.  Haissshhh macam-macam soklan kekadang tu.

2ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH ! - Happy anniversary mak & abah ! Seronok tengok kebahagiaan mak dan abah sehingga mencecah ke 42 tahun. Semoga mummy dan daddy juga begitu jua ! Kami doakan mak abah bahagia sehingga ke jannah.  Anniversary mak dan abah kali ini, mak abah yang panggil kami adik beradik semua berkumpul dan belanja makan kat luar. As usual, mak tak makan luar. Dia minum aje !  Sian mak.  42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !    Mak jenis, kalau makan kat luar tu, kedai satay pilihannya je lah yang baleh masuk tekaknya. Tapi, kedai satay tu pulak buka hari Isnin - Jumaat je. Susah sketlah nak berkumpul reramai macam ini. Adik tu, dah lah duduk Kajang. Kerja pulak kat KL.  Abah decides, makan-makan kat Pizza Hut Kajang je untuk 42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !   Mak abah tu, memang suka datang lepak Kajang. Biasanya, lepak rumah adiklah.  Rumah kami, sebab bapa mertua dan mak tiri mertua ada. Mereka tumpang sekejap rumah kami, sementara bapa mertua ada kerja di kawasan Bangi.  So, mak abah mummy rasa janggal nak datang rumah kami kot. Tapi tak pe, kitorang pun weekdays duduk rumah mak mummy. Dah biasa jumpa hari-hari.  Tak adalah nak simpan dalam hati mak abah asyik datang rumah adik je. Sebab family adik, mak, abah bukan hari-hari berjumpa.      Sambung posing lagi ! Kemahen pengantin lama ni ha...boleh tahan hehehe.   Kami adik beradik, tapi si Daim tu nak juga atok dukong. Manja !   Family mummy pulak !   Family adik   Paling susah nak ambil gambar ! Memasing tak duduk diam haha    Bersama cucu-cucu pulak. 7 orang cucu, kalau semua balik kampung. Memang merah tak ingat ! Haha   Sementara tunggu makanan sampai. Borak-borak dulu     Kids layan movie. Bolehlah mak pak bertenang seminit dua kan..hihi      Tadaaaa...kali ini, tak lupa bergambar berdua. Sebab anak-anak semua sibuk dengan cousins. Mummy daddy bolehlah berdua-duaan seminit dua hehehe.  Kang tak amik gamabr berdua kang..ada yang tanya pulak. Lama tak nampak gambar berdua laki bini.  Haissshhh macam-macam soklan kekadang tu.

Sambung posing lagi ! Kemahen pengantin lama ni ha...boleh tahan hehehe.

2ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH ! - Happy anniversary mak & abah ! Seronok tengok kebahagiaan mak dan abah sehingga mencecah ke 42 tahun. Semoga mummy dan daddy juga begitu jua ! Kami doakan mak abah bahagia sehingga ke jannah.  Anniversary mak dan abah kali ini, mak abah yang panggil kami adik beradik semua berkumpul dan belanja makan kat luar. As usual, mak tak makan luar. Dia minum aje !  Sian mak.  42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !    Mak jenis, kalau makan kat luar tu, kedai satay pilihannya je lah yang baleh masuk tekaknya. Tapi, kedai satay tu pulak buka hari Isnin - Jumaat je. Susah sketlah nak berkumpul reramai macam ini. Adik tu, dah lah duduk Kajang. Kerja pulak kat KL.  Abah decides, makan-makan kat Pizza Hut Kajang je untuk 42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !   Mak abah tu, memang suka datang lepak Kajang. Biasanya, lepak rumah adiklah.  Rumah kami, sebab bapa mertua dan mak tiri mertua ada. Mereka tumpang sekejap rumah kami, sementara bapa mertua ada kerja di kawasan Bangi.  So, mak abah mummy rasa janggal nak datang rumah kami kot. Tapi tak pe, kitorang pun weekdays duduk rumah mak mummy. Dah biasa jumpa hari-hari.  Tak adalah nak simpan dalam hati mak abah asyik datang rumah adik je. Sebab family adik, mak, abah bukan hari-hari berjumpa.      Sambung posing lagi ! Kemahen pengantin lama ni ha...boleh tahan hehehe.   Kami adik beradik, tapi si Daim tu nak juga atok dukong. Manja !   Family mummy pulak !   Family adik   Paling susah nak ambil gambar ! Memasing tak duduk diam haha    Bersama cucu-cucu pulak. 7 orang cucu, kalau semua balik kampung. Memang merah tak ingat ! Haha   Sementara tunggu makanan sampai. Borak-borak dulu     Kids layan movie. Bolehlah mak pak bertenang seminit dua kan..hihi      Tadaaaa...kali ini, tak lupa bergambar berdua. Sebab anak-anak semua sibuk dengan cousins. Mummy daddy bolehlah berdua-duaan seminit dua hehehe.  Kang tak amik gamabr berdua kang..ada yang tanya pulak. Lama tak nampak gambar berdua laki bini.  Haissshhh macam-macam soklan kekadang tu.
Kami adik beradik, tapi si Daim tu nak juga atok dukong. Manja !

2ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH ! - Happy anniversary mak & abah ! Seronok tengok kebahagiaan mak dan abah sehingga mencecah ke 42 tahun. Semoga mummy dan daddy juga begitu jua ! Kami doakan mak abah bahagia sehingga ke jannah.  Anniversary mak dan abah kali ini, mak abah yang panggil kami adik beradik semua berkumpul dan belanja makan kat luar. As usual, mak tak makan luar. Dia minum aje !  Sian mak.  42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !    Mak jenis, kalau makan kat luar tu, kedai satay pilihannya je lah yang baleh masuk tekaknya. Tapi, kedai satay tu pulak buka hari Isnin - Jumaat je. Susah sketlah nak berkumpul reramai macam ini. Adik tu, dah lah duduk Kajang. Kerja pulak kat KL.  Abah decides, makan-makan kat Pizza Hut Kajang je untuk 42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !   Mak abah tu, memang suka datang lepak Kajang. Biasanya, lepak rumah adiklah.  Rumah kami, sebab bapa mertua dan mak tiri mertua ada. Mereka tumpang sekejap rumah kami, sementara bapa mertua ada kerja di kawasan Bangi.  So, mak abah mummy rasa janggal nak datang rumah kami kot. Tapi tak pe, kitorang pun weekdays duduk rumah mak mummy. Dah biasa jumpa hari-hari.  Tak adalah nak simpan dalam hati mak abah asyik datang rumah adik je. Sebab family adik, mak, abah bukan hari-hari berjumpa.      Sambung posing lagi ! Kemahen pengantin lama ni ha...boleh tahan hehehe.   Kami adik beradik, tapi si Daim tu nak juga atok dukong. Manja !   Family mummy pulak !   Family adik   Paling susah nak ambil gambar ! Memasing tak duduk diam haha    Bersama cucu-cucu pulak. 7 orang cucu, kalau semua balik kampung. Memang merah tak ingat ! Haha   Sementara tunggu makanan sampai. Borak-borak dulu     Kids layan movie. Bolehlah mak pak bertenang seminit dua kan..hihi      Tadaaaa...kali ini, tak lupa bergambar berdua. Sebab anak-anak semua sibuk dengan cousins. Mummy daddy bolehlah berdua-duaan seminit dua hehehe.  Kang tak amik gamabr berdua kang..ada yang tanya pulak. Lama tak nampak gambar berdua laki bini.  Haissshhh macam-macam soklan kekadang tu.
Family mummy pulak !

2ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH ! - Happy anniversary mak & abah ! Seronok tengok kebahagiaan mak dan abah sehingga mencecah ke 42 tahun. Semoga mummy dan daddy juga begitu jua ! Kami doakan mak abah bahagia sehingga ke jannah.  Anniversary mak dan abah kali ini, mak abah yang panggil kami adik beradik semua berkumpul dan belanja makan kat luar. As usual, mak tak makan luar. Dia minum aje !  Sian mak.  42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !    Mak jenis, kalau makan kat luar tu, kedai satay pilihannya je lah yang baleh masuk tekaknya. Tapi, kedai satay tu pulak buka hari Isnin - Jumaat je. Susah sketlah nak berkumpul reramai macam ini. Adik tu, dah lah duduk Kajang. Kerja pulak kat KL.  Abah decides, makan-makan kat Pizza Hut Kajang je untuk 42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !   Mak abah tu, memang suka datang lepak Kajang. Biasanya, lepak rumah adiklah.  Rumah kami, sebab bapa mertua dan mak tiri mertua ada. Mereka tumpang sekejap rumah kami, sementara bapa mertua ada kerja di kawasan Bangi.  So, mak abah mummy rasa janggal nak datang rumah kami kot. Tapi tak pe, kitorang pun weekdays duduk rumah mak mummy. Dah biasa jumpa hari-hari.  Tak adalah nak simpan dalam hati mak abah asyik datang rumah adik je. Sebab family adik, mak, abah bukan hari-hari berjumpa.      Sambung posing lagi ! Kemahen pengantin lama ni ha...boleh tahan hehehe.   Kami adik beradik, tapi si Daim tu nak juga atok dukong. Manja !   Family mummy pulak !   Family adik   Paling susah nak ambil gambar ! Memasing tak duduk diam haha    Bersama cucu-cucu pulak. 7 orang cucu, kalau semua balik kampung. Memang merah tak ingat ! Haha   Sementara tunggu makanan sampai. Borak-borak dulu     Kids layan movie. Bolehlah mak pak bertenang seminit dua kan..hihi      Tadaaaa...kali ini, tak lupa bergambar berdua. Sebab anak-anak semua sibuk dengan cousins. Mummy daddy bolehlah berdua-duaan seminit dua hehehe.  Kang tak amik gamabr berdua kang..ada yang tanya pulak. Lama tak nampak gambar berdua laki bini.  Haissshhh macam-macam soklan kekadang tu.
Family adik

2ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH ! - Happy anniversary mak & abah ! Seronok tengok kebahagiaan mak dan abah sehingga mencecah ke 42 tahun. Semoga mummy dan daddy juga begitu jua ! Kami doakan mak abah bahagia sehingga ke jannah.  Anniversary mak dan abah kali ini, mak abah yang panggil kami adik beradik semua berkumpul dan belanja makan kat luar. As usual, mak tak makan luar. Dia minum aje !  Sian mak.  42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !    Mak jenis, kalau makan kat luar tu, kedai satay pilihannya je lah yang baleh masuk tekaknya. Tapi, kedai satay tu pulak buka hari Isnin - Jumaat je. Susah sketlah nak berkumpul reramai macam ini. Adik tu, dah lah duduk Kajang. Kerja pulak kat KL.  Abah decides, makan-makan kat Pizza Hut Kajang je untuk 42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !   Mak abah tu, memang suka datang lepak Kajang. Biasanya, lepak rumah adiklah.  Rumah kami, sebab bapa mertua dan mak tiri mertua ada. Mereka tumpang sekejap rumah kami, sementara bapa mertua ada kerja di kawasan Bangi.  So, mak abah mummy rasa janggal nak datang rumah kami kot. Tapi tak pe, kitorang pun weekdays duduk rumah mak mummy. Dah biasa jumpa hari-hari.  Tak adalah nak simpan dalam hati mak abah asyik datang rumah adik je. Sebab family adik, mak, abah bukan hari-hari berjumpa.      Sambung posing lagi ! Kemahen pengantin lama ni ha...boleh tahan hehehe.   Kami adik beradik, tapi si Daim tu nak juga atok dukong. Manja !   Family mummy pulak !   Family adik   Paling susah nak ambil gambar ! Memasing tak duduk diam haha    Bersama cucu-cucu pulak. 7 orang cucu, kalau semua balik kampung. Memang merah tak ingat ! Haha   Sementara tunggu makanan sampai. Borak-borak dulu     Kids layan movie. Bolehlah mak pak bertenang seminit dua kan..hihi      Tadaaaa...kali ini, tak lupa bergambar berdua. Sebab anak-anak semua sibuk dengan cousins. Mummy daddy bolehlah berdua-duaan seminit dua hehehe.  Kang tak amik gamabr berdua kang..ada yang tanya pulak. Lama tak nampak gambar berdua laki bini.  Haissshhh macam-macam soklan kekadang tu.
Paling susah nak ambil gambar ! Memasing tak duduk diam haha

2ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH ! - Happy anniversary mak & abah ! Seronok tengok kebahagiaan mak dan abah sehingga mencecah ke 42 tahun. Semoga mummy dan daddy juga begitu jua ! Kami doakan mak abah bahagia sehingga ke jannah.  Anniversary mak dan abah kali ini, mak abah yang panggil kami adik beradik semua berkumpul dan belanja makan kat luar. As usual, mak tak makan luar. Dia minum aje !  Sian mak.  42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !    Mak jenis, kalau makan kat luar tu, kedai satay pilihannya je lah yang baleh masuk tekaknya. Tapi, kedai satay tu pulak buka hari Isnin - Jumaat je. Susah sketlah nak berkumpul reramai macam ini. Adik tu, dah lah duduk Kajang. Kerja pulak kat KL.  Abah decides, makan-makan kat Pizza Hut Kajang je untuk 42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !   Mak abah tu, memang suka datang lepak Kajang. Biasanya, lepak rumah adiklah.  Rumah kami, sebab bapa mertua dan mak tiri mertua ada. Mereka tumpang sekejap rumah kami, sementara bapa mertua ada kerja di kawasan Bangi.  So, mak abah mummy rasa janggal nak datang rumah kami kot. Tapi tak pe, kitorang pun weekdays duduk rumah mak mummy. Dah biasa jumpa hari-hari.  Tak adalah nak simpan dalam hati mak abah asyik datang rumah adik je. Sebab family adik, mak, abah bukan hari-hari berjumpa.      Sambung posing lagi ! Kemahen pengantin lama ni ha...boleh tahan hehehe.   Kami adik beradik, tapi si Daim tu nak juga atok dukong. Manja !   Family mummy pulak !   Family adik   Paling susah nak ambil gambar ! Memasing tak duduk diam haha    Bersama cucu-cucu pulak. 7 orang cucu, kalau semua balik kampung. Memang merah tak ingat ! Haha   Sementara tunggu makanan sampai. Borak-borak dulu     Kids layan movie. Bolehlah mak pak bertenang seminit dua kan..hihi      Tadaaaa...kali ini, tak lupa bergambar berdua. Sebab anak-anak semua sibuk dengan cousins. Mummy daddy bolehlah berdua-duaan seminit dua hehehe.  Kang tak amik gamabr berdua kang..ada yang tanya pulak. Lama tak nampak gambar berdua laki bini.  Haissshhh macam-macam soklan kekadang tu.

Bersama cucu-cucu pulak. 7 orang cucu, kalau semua balik kampung. Memang meriah tak ingat ! Haha

2ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH ! - Happy anniversary mak & abah ! Seronok tengok kebahagiaan mak dan abah sehingga mencecah ke 42 tahun. Semoga mummy dan daddy juga begitu jua ! Kami doakan mak abah bahagia sehingga ke jannah.  Anniversary mak dan abah kali ini, mak abah yang panggil kami adik beradik semua berkumpul dan belanja makan kat luar. As usual, mak tak makan luar. Dia minum aje !  Sian mak.  42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !    Mak jenis, kalau makan kat luar tu, kedai satay pilihannya je lah yang baleh masuk tekaknya. Tapi, kedai satay tu pulak buka hari Isnin - Jumaat je. Susah sketlah nak berkumpul reramai macam ini. Adik tu, dah lah duduk Kajang. Kerja pulak kat KL.  Abah decides, makan-makan kat Pizza Hut Kajang je untuk 42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !   Mak abah tu, memang suka datang lepak Kajang. Biasanya, lepak rumah adiklah.  Rumah kami, sebab bapa mertua dan mak tiri mertua ada. Mereka tumpang sekejap rumah kami, sementara bapa mertua ada kerja di kawasan Bangi.  So, mak abah mummy rasa janggal nak datang rumah kami kot. Tapi tak pe, kitorang pun weekdays duduk rumah mak mummy. Dah biasa jumpa hari-hari.  Tak adalah nak simpan dalam hati mak abah asyik datang rumah adik je. Sebab family adik, mak, abah bukan hari-hari berjumpa.      Sambung posing lagi ! Kemahen pengantin lama ni ha...boleh tahan hehehe.   Kami adik beradik, tapi si Daim tu nak juga atok dukong. Manja !   Family mummy pulak !   Family adik   Paling susah nak ambil gambar ! Memasing tak duduk diam haha    Bersama cucu-cucu pulak. 7 orang cucu, kalau semua balik kampung. Memang merah tak ingat ! Haha   Sementara tunggu makanan sampai. Borak-borak dulu     Kids layan movie. Bolehlah mak pak bertenang seminit dua kan..hihi      Tadaaaa...kali ini, tak lupa bergambar berdua. Sebab anak-anak semua sibuk dengan cousins. Mummy daddy bolehlah berdua-duaan seminit dua hehehe.  Kang tak amik gamabr berdua kang..ada yang tanya pulak. Lama tak nampak gambar berdua laki bini.  Haissshhh macam-macam soklan kekadang tu.
Sementara tunggu makanan sampai. Borak-borak dulu

2ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH ! - Happy anniversary mak & abah ! Seronok tengok kebahagiaan mak dan abah sehingga mencecah ke 42 tahun. Semoga mummy dan daddy juga begitu jua ! Kami doakan mak abah bahagia sehingga ke jannah.  Anniversary mak dan abah kali ini, mak abah yang panggil kami adik beradik semua berkumpul dan belanja makan kat luar. As usual, mak tak makan luar. Dia minum aje !  Sian mak.  42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !    Mak jenis, kalau makan kat luar tu, kedai satay pilihannya je lah yang baleh masuk tekaknya. Tapi, kedai satay tu pulak buka hari Isnin - Jumaat je. Susah sketlah nak berkumpul reramai macam ini. Adik tu, dah lah duduk Kajang. Kerja pulak kat KL.  Abah decides, makan-makan kat Pizza Hut Kajang je untuk 42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !   Mak abah tu, memang suka datang lepak Kajang. Biasanya, lepak rumah adiklah.  Rumah kami, sebab bapa mertua dan mak tiri mertua ada. Mereka tumpang sekejap rumah kami, sementara bapa mertua ada kerja di kawasan Bangi.  So, mak abah mummy rasa janggal nak datang rumah kami kot. Tapi tak pe, kitorang pun weekdays duduk rumah mak mummy. Dah biasa jumpa hari-hari.  Tak adalah nak simpan dalam hati mak abah asyik datang rumah adik je. Sebab family adik, mak, abah bukan hari-hari berjumpa.      Sambung posing lagi ! Kemahen pengantin lama ni ha...boleh tahan hehehe.   Kami adik beradik, tapi si Daim tu nak juga atok dukong. Manja !   Family mummy pulak !   Family adik   Paling susah nak ambil gambar ! Memasing tak duduk diam haha    Bersama cucu-cucu pulak. 7 orang cucu, kalau semua balik kampung. Memang merah tak ingat ! Haha   Sementara tunggu makanan sampai. Borak-borak dulu     Kids layan movie. Bolehlah mak pak bertenang seminit dua kan..hihi      Tadaaaa...kali ini, tak lupa bergambar berdua. Sebab anak-anak semua sibuk dengan cousins. Mummy daddy bolehlah berdua-duaan seminit dua hehehe.  Kang tak amik gamabr berdua kang..ada yang tanya pulak. Lama tak nampak gambar berdua laki bini.  Haissshhh macam-macam soklan kekadang tu.
Kids layan movie. Bolehlah mak pak bertenang seminit dua kan..hihi

2ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH ! - Happy anniversary mak & abah ! Seronok tengok kebahagiaan mak dan abah sehingga mencecah ke 42 tahun. Semoga mummy dan daddy juga begitu jua ! Kami doakan mak abah bahagia sehingga ke jannah.  Anniversary mak dan abah kali ini, mak abah yang panggil kami adik beradik semua berkumpul dan belanja makan kat luar. As usual, mak tak makan luar. Dia minum aje !  Sian mak.  42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !    Mak jenis, kalau makan kat luar tu, kedai satay pilihannya je lah yang baleh masuk tekaknya. Tapi, kedai satay tu pulak buka hari Isnin - Jumaat je. Susah sketlah nak berkumpul reramai macam ini. Adik tu, dah lah duduk Kajang. Kerja pulak kat KL.  Abah decides, makan-makan kat Pizza Hut Kajang je untuk 42ND ANNIVERSARY MAK DAN ABAH !   Mak abah tu, memang suka datang lepak Kajang. Biasanya, lepak rumah adiklah.  Rumah kami, sebab bapa mertua dan mak tiri mertua ada. Mereka tumpang sekejap rumah kami, sementara bapa mertua ada kerja di kawasan Bangi.  So, mak abah mummy rasa janggal nak datang rumah kami kot. Tapi tak pe, kitorang pun weekdays duduk rumah mak mummy. Dah biasa jumpa hari-hari.  Tak adalah nak simpan dalam hati mak abah asyik datang rumah adik je. Sebab family adik, mak, abah bukan hari-hari berjumpa.      Sambung posing lagi ! Kemahen pengantin lama ni ha...boleh tahan hehehe.   Kami adik beradik, tapi si Daim tu nak juga atok dukong. Manja !   Family mummy pulak !   Family adik   Paling susah nak ambil gambar ! Memasing tak duduk diam haha    Bersama cucu-cucu pulak. 7 orang cucu, kalau semua balik kampung. Memang merah tak ingat ! Haha   Sementara tunggu makanan sampai. Borak-borak dulu     Kids layan movie. Bolehlah mak pak bertenang seminit dua kan..hihi      Tadaaaa...kali ini, tak lupa bergambar berdua. Sebab anak-anak semua sibuk dengan cousins. Mummy daddy bolehlah berdua-duaan seminit dua hehehe.  Kang tak amik gamabr berdua kang..ada yang tanya pulak. Lama tak nampak gambar berdua laki bini.  Haissshhh macam-macam soklan kekadang tu.

Tadaaaa...kali ini, tak lupa bergambar berdua. Sebab anak-anak semua sibuk dengan cousins. Mummy daddy bolehlah berdua-duaan seminit dua hehehe.

Kang tak amik gamabr berdua kang..ada yang tanya pulak. Lama tak nampak gambar berdua laki bini.

Haissshhh macam-macam soklan kekadang tu.

You Might Also Like

4 comments

  1. Awww comel nya cucu2 semua haha dah agak mesti tak duduk diam kalau nak bergambar. haha anyway, happy 42nd anniversary to your parent :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdullilah.. tahniah Mak n Abah Linda. Semoga berbahagia dunia dan akhirat.. seronok dapat kumpul macam nie kan..

    ReplyDelete
  3. happy anniversary makcik dan pakcik semoga kekal bahagia til jannah

    ReplyDelete
  4. Happy anniversary mak dan abah...42 tahun yg membahagikan...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi singgah dan komen. Nanti saya blogwalking kembali ye :) - Linda -

Labels

Dhia batrisya (387) 2018 (381) blogger (381) azlindaalin.com (352) dzal aidi fiqry (312) review (282) resipi (143) 2019 (126) travel (84) Daim Naufal (73) daddy (41) advertorial (36) Resipi 30 Hari Ramadhan (19) tutorial blog (11) Baby D (6) blogwalking (4) 2017 (2) 2020 (2)