KEMPEN SAYANGI KULIT WAJAH ANDA DENGAN EPHYRA

KEMPEN SAYANGI KULIT WAJAH ANDA DENGAN EPHYRA | Perempuan, kalau dah bab cantik mencantikkan diri memang tak kan lari. Paling-paling pun penjagaan asas diri tu mesti wajib. Mummy pun sama gak. Dari penjagaan kulit muka, luaran dan dalaman . Nak tahu apa rahsia cantik? Jom baca cerita seterusnya dalam KEMPEN SAYANGI KULIT WAJAH ANDA DENGAN EPHYRA.

KEMPEN SAYANGI KULIT WAJAH ANDA DENGAN EPHYRA


KEMPEN SAYANGI KULIT WAJAH ANDA DENGAN EPHYRA



Terdedah kepada sinaran UV atau cahaya matahari terik dalam tempoh yang panjang adalah antara punca terjadiya masalah kulit wajah termasuk kanser kulit. Perkara ini didedahkan oleh Pakar Estetik dan Kecantikan, Dr. Hatun Deleila Azrai dalam Majlis Kempen Kesedaran “Sayangi Kulit Wajah Anda” anjuran Ephyra.

KEMPEN SAYANGI KULIT WAJAH ANDA DENGAN EPHYRA

Antara masalah kulit yang timbul termasuklah jeragat, tompok hitam atau ‘melasma’ yang menyebabkan wanita kurang berkeyakinan diri untuk berjumpa orang ramai. Seawal usia 20-an, wanita berisiko untuk berdepan dengan masalah kulit wajah.  Jeragat terutamanya, bukan sahaja mencacatkan penampilan seseorang malahan tanpa pengawalan dan rawatan yang betul ia boleh menjadi masalah serius.

KEMPEN SAYANGI KULIT WAJAH ANDA DENGAN EPHYRA

“Kajian menunjukkan 80-90% wanita Asia mengalami masalah jeragat akibat sinaran UV. Sinaran UV dari matahari yang berlebihan menghasilkan melanin yang banyak. Melanin diperlukan oleh kulit untuk melindungi sel daripada rosak. Namun, sekiranya penghasilan melanin berlebihan, ia akan menyebabkan tompok hitam terjadi dan tidak terkawal.”

Kempen kesedaran “Sayangi Kulit Wajah Anda!” yang dianjurkan Ephyra memberi kesedaran kepada wanita untuk menjaga dan menghargai kulit wajah mereka dalam cabaran cuaca hari ini.

KEMPEN SAYANGI KULIT WAJAH ANDA DENGAN EPHYRA

Pengarah Urusan & Pengasas Ephyra ; Pn. Amiza Amiruddin memberitahu Ephyra kini menambah dua lagi produk penjagaan wajah iaitu Serum Ephyra Skin Nano Advanced Repair & Pelembap Muka Ephyra Skin Snow Advanced White Repair. Disamping ‘killer product’ mereka iaitu sabun pencuci muka Ephyra Skin Bar.

Serum yang berteknologi Nano & dipatenkan di Switzerland ini bertekstur ringan dengan bahan asasnya adalah air. Manakala pelembap muka dengan teknologo Geno-White pula sangat mudah menyerap dan langsung tidak melekit atau berminyak apabila digunakan.

Ia dirumuskan khas dan difokuskan kepada masalah kulit wanita Asia seperti jeragat, jerawat, parut jerawat, kulit kendur dan kulit kusam. Formulasi semulajadi yang hebat digunakan dengan kandungan bahan antioksida seperti Glutathione, Vitamin C dan Vitamin E yang diekstrak dari sumber buah-buahan.

Duta Ephyra, Memey Suhaiza & Norman Hakim pun turut berkongsi pengalaman mereka menggunakan produk Ephyra setelah hamper 4 tahun. Malahan apa yang menarik Ephyra yang terkini telah menerima Anugerah Asia Pacific Super Health Brand 2015-2017. Anugerah ini memberikan kredibiliti dan keyakinan pengguna tentang kualiti produk tempatan seperti Ephyra.

KEMPEN SAYANGI KULIT WAJAH ANDA DENGAN EPHYRA

Mummy dah terima produk Ephra Skin Care Series. Nanti mummy cerita testimoni dalam entri lain ye. Almaklumlah.. nak Raya Aidilfitri,kan ! Mestilah nak kulit cantik dan sihat.

Untuk konsultasi dan maklumat lanjut mengenai produk Ephyra hubungi –


Facebook : 

Instagram : 



Hotline : 
019-3999 238 / 03-4141 7889
8 comments on "KEMPEN SAYANGI KULIT WAJAH ANDA DENGAN EPHYRA"
  1. Ephyra antara produk yg tbaik pernah zaza guna sbb sangat2 mbntu merawat masalah kulit zaza..Now tgh pakai set skincare nya... 😃

    ReplyDelete
  2. Saya pengguna setia ephyra skin bar..hasilnya setakat ni, memang memuaskan hati...

    ReplyDelete
  3. Bagus tau set ephyra skincare ni.syima dah cuba

    ReplyDelete
  4. Dah banyak nieyl baca testimoni kata produk nie bagus..
    selamat berpuasa mummy...

    ReplyDelete
  5. Akak mmg setia ngan Skin Bar Ephyra ni....tak sabar nak tgk hasil dari Skin Nano ni plak...

    ReplyDelete
  6. bagus sgt kempen ini.. menyedarkan orang ramai pentingnya kulit muka

    ReplyDelete
  7. Kesihatan kulit memang tak boleh pandang remeh..moga ramai wanita-wanita hargai kulit sihat tanpa cela

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com