Baju Hujan a.k.a Raincoat For Kids !

Baju Hujan a.k.a For Kids - Cuaca sekarang tak menentu, kejap hujan..kejap panas. Ramalan cuaca pun, kadang-kadang tak sama dengan realiti. Bukan ramalanku benar belaka dah tau hehehe. Bukan juga nak nak kondem ketentuanNYA . Tapi, semua ini adalah kun faya kun. 

Berbalik pada musim hujan kadang-kadang kena pada waktu anak pergi sekolah dan dan kadang waktu Dhia balik sekolah. Dhia memang dah ada 2 payung comel. 1 payung tu beli kat Legoland dan satu lagi beli kat kedai Mr. D.I.Y je. Oleh kerana, kadang-kadang Dhia naik motosikal. Ada baiknya, sediakan baju hujan sebelum hujan. 

Baju Hujan a.k.a Raincoat For Kids 


Baju Hujan a.k.a Raincoat For Kids !

Tadaaa..ni lah baju hujan a.k.a raincoat for my kids. Comel dan nasib baik muat. Sebab baju hujan a.k.a raincoat ni FREE SIZE. Tawakkal je lah kalau beli kan.

Dhia as usual memang peminat PINK dan Dzal yang belum sekolah tu pun nak juga baju hujan a.k.a raincoat. Pilihan Dzal Aidi semestinya BIRU je !

Baju hujan a.k.a raincoat sangat penting untuk kanak-kanak yang bersekolah. Selain melindungi diri dari hujan. Baju hujan a.k.a raincoat juga dapat menjaga beg sekolah dari basah lencun.

Bila cerita pasal hujan ni, dalam fikiran mummy mesti dok kesian kat anak-anak je. Tapi, mummy sepatutnya tak perlu risau yakmat lah ! Sebab setiap hari mummy dah berikan dorang vitamin untuk menguatkan anti bodi dorang tu. Moga anak-anak mummy dan kanak-kanak yang lain dapat perlindungan dariNYA sentiasa. Amin !


10 comments on "Baju Hujan a.k.a Raincoat For Kids !"
  1. Comel la baju hujan nie, ingat nak belikan juga untuk Adik sebab kadang dari tempat makan nak ke kelas pengajian kalau hujan memang basah la juga..

    ReplyDelete
  2. comei jew baju hujan ne. Dah nampak ritu sebab free saiz takut nak beli

    ReplyDelete
  3. Comelnya raincoat diorg kalau mama pun nak pakai hari2 haha

    ReplyDelete
  4. Alahai comel je baju hujan ni.. Nih yg buat nak beli juga utk anak anak

    ReplyDelete
  5. Musim2 hujan ni memamng kena ada rain coat untuk anak- anak...bersedia awal kan...kang asal kena hujan demam plak..susah

    ReplyDelete
  6. Cantik baju hujan tu...musim hujan ni kena standby baju hujan for the kids..

    ReplyDelete
  7. comel la 2 orang ni. nanti boleh beli untuk anak-anak khaty pula.

    ReplyDelete
  8. Nampak comel adik beradik nie Pakai baju hujan. Seronok betul

    ReplyDelete
  9. Salam kt MNA bli Baju hujan tengah mencarini😊

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com