GIVEAWAY BARANGAN BABY TOLLYJOY BERNILAI RM150

3 PEMENANG DI CARI UNTUK MENANG BARANGAN TOLLYJOY BERNILAI RM150 - Lama tak cerita tentang breastfeeding journey baby Daim Naufal dalam blog mummy ni kan? Diam tak diam, dah setahun si baby Daim. Alhamdulillah, tumbesaran baby Daim Naufal mengikut graf, tidak terlalu gemuk dan tidak terlalu kurus. Walau ramai yang cakap,"eh..keciknya Daim ni". Oh no ! Graph shown baby Daim in a good of BMI ! 


GIVEAWAY BARANGAN BABY TOLLYJOY BERNILAI RM150



3 PEMENANG DI CARI UNTUK MENANG BARANGAN TOLLYJOY BERNILAI RM150


Masih breastfeed baby Daim? Yes, of course masih susukan badan, tu susu paling paling baby Daim suka. Anak-anak kami memang semuanya sukakan susu mummy depa hehehe. Mummy makan minum sedap-sedap kot, tu yang susu pun sodap. Hahaha.

Sebenarnya, mummy ada nampak beberapa kelebihan baby Daim dan anak yang lain dengan pemberian susu badan antaranya :-

Baby Daim lebih manja dengan mummy nya. Bonding sangat kuat bila kita menyusukan badan anak.

Antibodi baby Daim agak kuat. Jarang jatuh sakit, lepas inject imunisasi wajib juga baby Daim tak ada demam.

Ramai yang kata bayi yang minum susu ibu, pembentukan gigi lebih sempurna dan baik. Mummy setuju juga, sebabnya baby Daim dah ada 6 batang pun hehe. Banyak,kan?

Susu ibu juga, boleh mengurangkan risiko bayi obesiti. Ini juga, mummy setuju sangat sebab baby Daim tak terlalu gemuk. Yang sedang-sedang sahaja !

Sebenarnya, kalau nak senaraikan kelebihan susu badan ini, ada banyak kelebihannya. Nak senaraikan semua mau 10 malam tak habis menaip hehehe.

Ada yang masih susukan anak dengan susu badan (breastfeeding) ?

Okay, straight to the point. Sempena WORLD BREASTFEEDING WEEK ni. Mummy nak buat 1 giveaway untuk mommies di luar sana. Bukan sorang pemenang di cari, tapi...3 PEMENANG di cari untuk menangi barangan baby Tollyjoy bernilai RM150.

GIVEAWAY BARANGAN BABY TOLLYJOY BERNILAI RM150


GIVEAWAY BARANGAN BABY TOLLYJOY BERNILAI RM150


Mudah je untuk menjadi 3 PEMENANG BARANGAN TOLLYJOY BERNILAI RM150. Korang just ikut step di bawah ini :-


2. Lengkapkan slogan ini “Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana…(tidak melebihi 20 patah perkataaan)

3. Share di Facebook masing-masing, tag me serta 3 orang rakan korang dan pastikan ada #tollyjoyxazlindagiveaway 

4. Jawab slogan berserta nama dan email di ruangan komen blog ini.


Jika ada soalan mengenai giveaway ini, boleh contact mummy terus ye.

Giveaway ini bermula dari 1 Ogos 2018 - 14 Ogos 2018 (2 minggu sahaja). Keputusan pemenang akan di beritahu pada 20 Ogos 2018.

Semoga berjaya !

70 comments on "GIVEAWAY BARANGAN BABY TOLLYJOY BERNILAI RM150"
  1. 'Breastfeeding' adalah penting untuk anak saya kerana susu ibu mempunyai khasiat semulajadi yang sempurna membantu dalam perkembangan minda serta memberi perlindungan terhadap pelbagai penyakit

    ReplyDelete
  2. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana…mereka membesar dengan sihat, kurang mendapat penyakit dan lebih berkhasiat.Kami dapat lebih masa bersama.

    ReplyDelete
  3. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana…kami dapat meluangkan lebih masa bersama selain mengeratkan hubungan ibu dan anak ,susu ibu banyak khasiat berbanding susu lain.
    NIK NOR IZYANTY BT CHE MAZLAN EMAIL:niknorizyanty@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ... (20)

    Lebih masa, "bonding" bersama,
    Jimat tenaga jimat belanja,
    Mudah, selesa, halalan toyyibba,
    Antibodi kuat ketahanan maksima,
    Membesar kuat dan bijaksana.

    Nor Arfah Onwi
    arfaakey[@]gmaildotcom

    ReplyDelete
  5. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ia kaya dengan antibodi dan hormon untuk melindungi anak kita dari sebarang penyakit.

    Siti Rohaida Yusof
    sitirohaida81@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ianya merupakan saat yang paling berharga buat wanita yang bergelar seorang ibu dan bayi yang menyusu itu mendapat semua kebaikan untuk bayi itu membesar menjadi anak yang sihat , cerdik pandai serta aktif. Molekul nya yang sangat halus memberi impak yang sangat baik untuk antibodi tumbesaran bayi.

    KATIJAH BT TUGIMAN
    khatyaimandotcom@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana dengan breastfeed juga dapat meningkatkan ketahanan badan anak saya ariana zalikha yang terkena jangkitan virus RSV(Respiratory Syntyctial virus) dan telah di tahan hospital,doctor menjangka kan baby akan lama di hospital tapi alhamdulillah dengan kerap saya meyusukan anak saya baby dapat keluar dlm masa 7 hari,lebih awal dari jangkaan doctor. Alhamdulillah kini baby lebih sihat dan bertenaga. Malah anak-anak yang breestfeed akan lebih cepat sihat dari penyakit dan bijak

    Nur Azrah Bt Azman
    azrah_ira@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  8. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ianya memberi banyak faedah. Antaranya:

    Ia mengurangkan risiko bayi mengalami sindrom kematian bayi mengejut (SIDS).

    Ia membantu bayi melawan jangkitan dan membentuk bakteria baik dalam sistem pencernaannya. Bayi mendapat kesemua nutrien yang diperlukan untuk membesar dengan baik daripada susu Ibu, disamping mendapat perlindungan daripada bakteria berbahaya.

    Susu ibu mengandungi antibodi daripada badan yang membantu melindungi bayi daripada sakit perut (gastroenteritis), selesema, jangkitan dada dan jangkitan telinga.

    Ia membantu membentuk ikatan rapat di antara ibu dan anak, dan dapat membantu mengelakkan kemurungan selepas bersalin (meroyan).

    Ia mempersiap-sediakan bayi merasa pelbagai rasa yang berbeza. Berbanding dengan susu formula, susu ibu mempunyai rasa berbeza, bergantung kepada apa yang anda makan. Dengan ini, bayi akan kurang cerewet dalam memilih makanan apabila dia sudah bercerai susu kelak.

    Apabila bayi sudah besar sedikit, penyusuan badan menjadi satu cara untuk menenangkan bayi jika dia tidak sihat dan tidak lalu makan. Susu ibu juga membantu bayi sembuh daripada penyakit dengan lebih cepat. Apabila bayi sudah mula makan makanan pejal, Ibu masih boleh meneruskan penyusuan badan.

    ZAIDALIFAH BT HUSSIN
    iffah208@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana, susu ibu tidak tercemar, bersih,melindungi anak dari sebarang penyakit seperti cirit birit, selsema dan seimbang untuk pembeseran bayi/anak.

    Noorazian Binti Md Arpan
    aziandgtt@gmail.com

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana pengaruh susu ibu sangat besar terhadap perkembangan fizikal dan jiwa anak, malah kesihatan anak lebih terjamin daripada terkena penyakit.

    SITI BALQIS BT MOHAMAD
    sitibalqis290186@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana khasiatnya semahal emas permata, tiada harga setimpal dengannya dan meningkatkan imunisasi tubuh bayi menahan rintang dunia yang penuh bakteria durjana. ��

    Nor Arfah Onwi
    Ecain Ahmad
    Siti Hajar Md Isa


    Drpd: Nadwah Onwi
    nadwahonwi2711@gmail.com

    #tollyjoyxazlindagiveaway

    ReplyDelete
  13. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana susu ibu kaya dengan khasiat semulajadi yang diperlukan oleh bayi untuk tumbesaran dan ia dapat merapatkan lagi hubungan antara ibu dan bayi melalui sentuhan ketika breasfeeding.

    Nama : Zai Zamree
    Email : fardshop@gmail.com

    ReplyDelete
  14. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana sumber makanan terbaik, agen antibodi untuk melindungi jangkitan penyakit, menggalakan perkembangan otak dan mengeratkan hubungan ibu dan anak 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama / FB : Fazura Jamaluddin
      Email : nfazura@gmail.com

      Delete
  15. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana menguatkan sistem imun dan meningkatkan perkembangan mental fizikalnya yang pada kelahirannya mempunyai masalah 'irregular & intermittent heart beat'.

    Afzuzilla binti Mislan
    afilla.21112@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana

    Susu ibu kaya dengan khasiat, antibodi serta nutrisi yang lengkap untuk bayi dan juga merapatkan hubungan antara saya dan bayi.

    Nurul Hasanah Umar
    nuriz8284@yahoo.com

    #tollyjoyxazlindagiveaway

    ReplyDelete
  17. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana mengandungi vitamin dan nutrient yang diperlukan untuk tumbesaran selain melindungi anak dari penyakit.

    #tollyjoyxazlindagiveaway

    ReplyDelete
  18. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana titisan ajaib ini mampu memberi nutrisi lengkap pada bayi dan sistem imunitinya selain mewujudkan hubungan kasih sayang yang lebih erat.

    Nurul Nadiyah binti Muhamat Isa
    nadiyahisa@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana susu ibu adalah yang terbaik didunia dan secara tidak langsung dapat berinteraksi dengan si kecil dalam masa yang sama.

    ReplyDelete
  20. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana susu ibu adalah yang terbaik didunia dan secara tidak langsung dapat berinteraksi dengan si kecil dalam masa yang sama.

    ReplyDelete
  21. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana mengandungi kesemua nutrien untuk tumbesaran dan perkembangan otak bayi.Mudah dihadam.Mengandungi antibodi untuk melindungi bayi daripada jangkitan kuman.

    Nama : Hamizah Binti Abu Bakar
    Email : elmyza_ermyza@yahoo.com

    ReplyDelete
  22. Humairah Zawadi3 August 2018 at 00:36

    Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana kanak-kanak yang mendapat penyusuan ibu menunjukan perkembangan akademik lebih baik menjelang usia mereka lima tahun - #kajian

    #tollyjoyxazlindagiveaway

    ReplyDelete
  23. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana penyusuan adalah asas komunikasi kepada baby yang mampu menggalakkan perkembangan otak bayi serta keistimewaan yang diciptakan oleh Allah buat wanita.

    Nama : Nurul Azzureen binti Mohamad Jafri
    Email : ririn.zurieyn91@gmail.com

    #tollyjoyxazlindagiveaway

    ReplyDelete
  24. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana mengandungi kesemua nutrien untuk tumbesaran dan perkembangan otak bayi.Mudah dihadam.Mengandungi antibodi untuk melindungi bayi daripada jangkitan kuman.

    Nama : Hamizah Binti Abu Bakar
    Email : elmyza_ermyza@yahoo.com

    ReplyDelete
  25. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana mengandungi kesemua nutrien untuk tumbesaran dan perkembangan otak bayi.Mudah dihadam.Mengandungi antibodi untuk melindungi bayi daripada jangkitan kuman.

    Nama : Hamizah Binti Abu Bakar
    Email : elmyza_ermyza@yahoo.com

    ReplyDelete
  26. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana saya tahu dan yakin susu ibu adalah ubat dan antibodi paling terbaik dalam perkembangan serta tumbesaran anak saya

    Nama : Sumaiyah bt Md Salleh
    Email : wansue0808@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana saya tahu dan yakin susu ibu adalah ubat dan antibodi paling terbaik dalam perkembangan serta tumbesaran anak saya


    #tollyjoyxazlindagiveaway

    ReplyDelete
  28. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana saya tahu dan yakin susu ibu adalah ubat dan antibodi paling terbaik dalam perkembangan serta tumbesaran anak saya

    Nama : Sumaiyah bt Md Salleh
    Email : wansue0808@gmail.com

    #tollyjoyxazlindagiveaway

    ReplyDelete
  29. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana saya yakin khasiat yg terkandung di dalam susu ibu mempunyai 1001 khasiat.mempunyai nutrisi,imunisasi yang tersendiri membantu perkembangan bayi yg lebih baik dan yg paling penting mgertkan hubungan antara ibu dan ank

    Nama:Nor Aishah che satar
    Email:nor.aishah45@yahoo.com

    #tollyjoyzazlundagiveaway

    ReplyDelete
  30. breastfeeding adalah penting untuk ank saya kerana mempunyai 1001 khasiat yang tersendiri.imunisasi serta nutrisi yang diperlukan bayi yg membantu perkembangn bayi lebih sempurna.yg paling penting penyusuan bayi lebih mengeratkan hubungan ibu dan ank.

    Nama: Nor Aishah che satar
    Email :nor.aishah45@yahoo.com

    ReplyDelete
  31. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ia merupakan susu yang mempunyai 1001 keperluan dan khasiat untuk perkembangan,tumbesaran dan meningkatkan sistem imun tubuh mereka.

    Nama : Norbaizura bt Ramli
    Email : alipzainudin711@gmail.com

    #tollyjoyxazlindagiveaway

    ReplyDelete
  32. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ia membantu mempertingkatkan sistem imun anak saya disamping menguatkan ikatan saya dan anak melalui sentuhan dan pandangan mata.

    Nama: Fadzi Razak
    Email: fadzirazak@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Breasfeeding adalah penting untuk anak saya kerana dapat memberikan khasiat sempurna dan segala yang diperlukan untuk pertumbuhan otak dan tumbesarannya.

    Nama : NURHIDAYAH OTHMAN
    Email : nurhidayahoth@gmail.com
    No telefon : 0132728055

    ReplyDelete
  34. alaaaa tak layak pulak nak join, all the best untuk semua peserta :D

    ReplyDelete
  35. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ...
      Susu ibu merupakan vaksin pertama untuk simanja .Vaksin yang penuh dengan rasa cinta dan pengorbanan 😊
      (15pth perkataan)

      Done like Tollyjoy Malaysia @ira aziz
      Done follow Tollyjoy Malaysia @syaheeraaziz

      #tollyjoyxazlindagiveaway

      Nama : Faizatul Syaheera Abdul Aziz
      Email: irasyaheeraaziz@gmail.com

      Delete
  36. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana meningkatkan lagi keakraban diantara hubungan ibu dan anak , susu ibu juga merupakan makanan dan imunisasi terbaik bagi bayi kesayangan anda.

    #tollyjoyxazlindagiveaway

    Nama : Nuraleyisha Bt Samsuddin
    Email : lyshadompot@gmail.com

    ReplyDelete
  37. breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ia mempunyai khasiat dan zat yg diperlukan utk tumbesaran yg sihat dan bijak..

    NAMA : NOOR SURIATI BT CHE SU
    EMAIL : suearetiey92@gmail.Com

    ReplyDelete
  38. breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ia mempunyai khasiat dan zat yg diperlukan utk tumbesaran yg sihat dan bijak..

    NAMA : NOOR SURIATI BT CHESU
    EMAIL : suearetiey92@gmail.com

    ReplyDelete
  39. breastfeeding adalah penting untuk saya kerana susu ibu adalah susu terbaik untuk bayi saya dan dapat mengerat kan lagi hubungan kami ibu dan anak...

    Aniszati Iwani
    Ayong Imaz
    Icha Aleyisha

    #tolljoyxazlindagiveaway

    ReplyDelete
  40. breastfeeding adalah penting untuk saya kerana susu ibu adalah susu terbaik untuk bayi saya dan dapat mengerat kan lagi hubungan kami ibu dan anak...

    Aniszati Iwani
    Ayong Imaz
    Icha Aleyisha

    #tolljoyxazlindagiveaway


    Nama: Nurlaila Azwa
    Email: laylatingting@gmail.com

    ReplyDelete
  41. Wah ada giveaway lagi. Kak Sue pun breastfeeding anak-anak Kak Sue semua. Yang part anti body kuat tu memang betul.. jarang sakit dan demam.. Alhamdullilah.. Good luck semua ya..

    ReplyDelete
  42. Saya join...

    http://jombercontest.blogspot.com/2018/08/giveaway-barangan-baby-tollyjoy.html

    Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana Susu Ibu memberi nutrisi terbaik buat Si Manja di samping menjalin hubungan yang lebih rapat. Si Manja saya juga lebih sihat dan cergas.

    Nama : Hani Fadhlina bt. Abdul Rahman

    E-mail : hanifadhlinaabdulrahman@gmail.com

    #tollyjoyxazlindagiveaway

    ReplyDelete
  43. Ejulz join :)

    http://ejulz.blogspot.com/2018/08/giveaway-barangan-baby-tollyjoy.html

    “Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana mengeratkan ikatan kasih sayang antara ibu dan anak disamping meningkatkan tahap kesihatan keduanya."

    Nama : Ejulz
    Emel : asrul_harfan@hotmail.com

    ReplyDelete
  44. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana susu ibu mengandungi kesemua nutrien yang diperlukan untuk tumbesaran dan perkembangan otak bayi serta makanan yang terbaik untuk si manja.. (20 patah perkataan)

    #tollyjoyxazlindagiveaway

    Nama :
    Siti Khadijah Khatty

    Email :
    sitikhadijahabdulrashid87@gmail.com

    ReplyDelete
  45. Assalamualaikum . .

    S.K. join :D
    http://stnrsyfh.blogspot.com/2018/08/giveaway-barangan-baby-tollyjoy.html

    Jawapan ;
    Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana ia dapat memberikan perlindungan terhadap pelbagai penyakit, merupakan permulaan yang baik dalam tumbesaran anak serta dapat mengelakkan bayi daripada obesiti.

    Nama : Siti Nur Syafiah binti Mohamad Khizar

    Email : official.skwork@gmail.com

    ReplyDelete
  46. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana bonding time dan khasiat susu ibu bagus untuk tumbesaran anak.

    Nama - Shahida Mohamed
    Email - coklat.funky@gmail.com

    ReplyDelete
  47. Breastfeeding adalah amat penting bagu saya kerana nak memastikan anugerah yang tak ternilai dari Allah dapat dirasai nikmatnya buat Baihaqi. Ia juga penting dalam memastikan Baihaqi dapat nutrisi yang cukup dan membesar bagai johan ��

    ReplyDelete
  48. Breatfeeding adalah amat penting bagi anak saya kerana susu ibu mengandungi antibodi untuk melawan penyakit, lagipun ibu boleh kembali langsing dengan cepat.

    ReplyDelete
  49. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana mampu mengeratkan kasih sayang antara kami serta melengkapkan nutrisi untuk anak.
    #tollyjoyxazlindagiveaway

    ReplyDelete
  50. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana...
    Susu ibu kaya nutrisi,
    Penting untuk tumbesaran si bayi,
    Hubungan erat anak dan "mommy",
    Tanda kasih sayang abadi😘
    #tollyjoyxazlindagiveaway

    Nama: SUZANNA HANI HUSSEIN
    Emel: anne371979@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana...
    khasiatnya banyak tidak terperi
    Untuk mama mahupun bayi
    Masa bonding lebih berkualiti
    Semestinya susu ibu terbaik untuk bayi mami!

    Let's like, Follow & Give Support to both fb & Ig Tollyjoy Malaysia , Bicara Mummy
    #tollyjoyxazlindagiveaway

    Rashidah Eeda
    Zamziela Ziela
    Noormaisarah Daut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zamzila Abdul Rashid
      Zamzilaabdulrashid@gmail.com

      Delete
  52. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana:-

    Susuibu Khasiat Sejati,
    Menzahirkan cinta abadi
    Kandungan Berubah dengan Keperluan Bayi,
    Supaya Sihat Tubuh Dan Gigi,
    Kerana Susuibu Ada Antibodi. ( 20 words)

    #tollyjoyxazlindagiveaway


    Name: Su Ai Fen
    Email: aifen1120@gmail.com

    ReplyDelete
  53. Lengkapkan slogan ini “Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana…
    sumber terbaik kerana mengandungi nutrien yang lengkap untuk tumbesaran dan imuniti badan.selain itu, membina perhubungan istimewa ibu dan anak.
    #tollyjoyxazlindagiveaway
    Nama:Noor Rashedah Mustaffa
    Email:zuhairahzahra07@gmail.com

    ReplyDelete
  54. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana..
    ia Susu terbaik untuk tumbesaran si manja, kaya nutrisi dan sebagai vaksin semulajadi juga mampu mengeratkan hubungan saya dan bayi.

    #tollyjoyxazlindagiveaway

    Nama: Nurul Husna binti yunos
    E-mail: sopheahumaira@gmail.com

    ReplyDelete
  55. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana...
    susu ibu mempenuhi zat semulajadi dan imunisasi untuk perkembangan tumbesaran yang baik untuk bayi. Selain itu,
    boleh mengeratkan hubungan kami!!

    #tollyjoyxazlindagiveaway

    Nama : Abbie Leong Wai Teng
    E-mail : cocoroteng@gmail.com

    ReplyDelete
  56. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana...
    susu ibu mempenuhi zat semulajadi dan imunisasi untuk perkembangan tumbesaran yang baik untuk bayi. Selain itu,
    boleh mengeratkan hubungan kami!!

    #tollyjoyxazlindagiveaway

    Nama : Abbie Leong Wai Teng
    E-Mail : cocoroteng@gmail.com

    ReplyDelete
  57. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana susu ibu adalah anugerah pemakanan terbaik untuk anak dan tiada tandingan dari semua segi, malah merapatkan hubungan saya dengan anak. (20 words)

    Nama: Radhia Haafiza Binti Che Razali
    Email: radhia_87@yahoo.com

    ReplyDelete
  58. Assalamualaikum..

    http://ourmemoria.blogspot.com/2018/08/giveaway-barangan-baby-tollyjoy.html

    Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana apabila anak minum susu ibu, anak akan mendapat pelbagai khasiat yang mana ia tidak dapat dibeli di mana-mana pasaraya dan saya bangga dapat breastfeed anak saya. #tollyjoyxazlindagiveaway

    Nama : Hafiza Hadzir
    E-Mail : fizaizawa@gmail.com

    ReplyDelete
  59. Nor Hidayah Azreen9 August 2018 at 22:15

    Breastfeeding adalah penting untuk bayi dan ibu kerana dapat mengeratkan hubungan bayi untuk fasa perkenalan , perkembangan minda dan tumbesarannya . #tollyjoyxazlindagiveaway

    Nama : Nor Hidayah Azreen
    Email : reenabdullah89@gmail.com

    ReplyDelete
  60. Nama: sarafiz
    Email: sarahafiz9@gmail.com

    Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana

    Ia liquid gold yang berharga
    Buat anak yang ku cinta
    Juga bonding time kami berdua
    Tak kira waktu ataupun masa

    🤗❤️

    #tollyjoyxazlindagiveaway

    ReplyDelete
  61. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana susu ibu mengandungi zat makanan dan nutrisi yang lengkap untuk tumbesaran bayi.Ia juga mempunyai imunisasi (antibodi) yang baik untuk bayi.

    Ermyza Erien
    Rosalinda Roseliza
    Elia Laily

    #tollyjoyxazlindaagiveaway

    ReplyDelete
  62. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana susu ibu mengandungi zat makanan dan nutrisi yang lengkap untuk tumbesaran bayi.Ia juga mempunyai imunisasi (antibodi) yang baik untuk bayi.

    Ermyza Erien
    Rosalinda Roseliza
    Elia Laily

    #tollyjoyxazlindaagiveaway

    Name : Azura Adros
    Email : azura_adros@yahoo.com

    ReplyDelete
  63. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana susu ibu mengandungi nutrisi lengkap untuk tumbesaran dan sistem antibodi serta mengeratkan hubungan emosi dan psikologi antara saya dan bayi.

    Nama: SITI MAAWARDAH MOHAMAD
    (FB: Maawardah Mohamad)
    Email: wadah1809@gmail.com

    ReplyDelete
  64. "Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana : segala khasiat lengkap ada di situ bagi membantu tumbesaran,imunisasi serta bertindak sebagai antibodi bagi memastikan bayi saya sihat.

    #tollyjoyxazlindagiveaway

    ReplyDelete
  65. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana saya nk baby saya mempunyai IQ yg 5 kli lebih tinggi berbanding bayi lain.kajian ini dbuat oleh Ahli University Kentucky, James W. Anderson

    ReplyDelete
  66. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana

    susu ibu sangat kaya nutrisi,
    memang berkhasiat kuatkan antibodi,
    memberi manfaat kepada ibu dan bayi,
    eratkan hubungan kasih sayang dinikmati,


    #tollyjoyxazlindagiveaway

    ReplyDelete
  67. Breastfeeding adalah penting untuk anak saya kerana merupakan momen terindah, penuh kasih sayang antara ibu dan anak dalam melengkapi keperluan tumbesaran fizikal, mental dan emosi yang sihat.

    Nama: NOOR AZIMA BINTI AZHAR
    (FB name: Noor Azima Azhar)
    Email: technorywan@yahoo.com

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com