RM15 VOUCHER PERCUMA GUARDIAN X AIA VITALITY

RM15 VOUCHER PERCUMA GUARDIAN X AIA VITALITY - Yeszaa..half day pagi ni kat AEON Shah Alam. Sakan ronda dalam mall pepagi buta.  Senang dan best kan kerja macam mummy, ni hahaha. Jalan-jalan bukan sekadar jalan-jalan je ke AEON Shah Alam tu. Ke mana -mana pun boleh sebenarnya. Mummy  ada appointment dengan client petang. So, pagi memang dah susun jadual untuk buat kerja lain. So, apa plan mummy pagi ni? Mummy ke Guardian AEON Shah Alam untuk buat exprees health check dan redeem Guardian Vouchers bernilai RM15

RM15 VOUCHER PERCUMA GUARDIAN X AIA VITALITY 


Ha...mummy jalan ke AEON Shah Alam ni bukan saje-saje cari pasal tau ! Jalan-jalan pun dapat RM tau, walau pun RM dari segi vouchers.... tapi masih untung lah. Dapat pulak FREE check up kat Guardian. Erm...memang jimat banyaklah ! RM15 VOUCHER PERCUMA adalah kolaborasi GUARDIAN X AIA VITALITY 

Siapa yang ada plan dengan AIA dan AIA Vitality ni, dapatlah ganjaran macam ni. Ni sahaja ke ganjarannya? Eh..no no no. Bukan ni je, ganjarannya. Banyak lagi ganjarannya. Setiap minggu mummy akan dapat voucher Shopee, tiket wayang dan shopping di Jaya Grocer pun dapat diskaun.


Baca juga : 


MACAM MANA NAK REDEEM GUARDIAN VOUCHER FREE DAN HEALTH CHECK UP FREE ?


Dah ada AIA Vitality? Oh TAHNIAH mummy ucapkan ! Kalau tak ada AIA Vitality lagi korang boleh cari mummy sebelum TAKZIAH ye ...hehehe jangan marah naa.. Ok bagi yang dah ada AIA Vitality ni. Better korang cepat-cepat redeem voucher PERCUMA ni sebelum tarikh 30 November 2019. Macam mana cara nak redeem Guardian Voucher? Macam mana nak dapatkan pemeriksaan kesihatan exprees health check PERCUMA di Guardian?

1. Korang boleh buat appointment dulu dengan farmasi di Guardian
2. Selepas itu, korang boleh walk in ke Guardian yang ada farmasi (by appointment). 
3.  Mereka akan buat pemeriksaan kesihatan terlebih dahulu. Seperti ukut ringgi, berat, cek tekanan darah dan ambil darah untuk cek gula.

4. Selesai semua. Vouchers terus akan di ebrikan. Tahniah !

KEMPEN AIA

Berkenaaan kempen AIA ini, ada beberapa syaratnya :-

1. Kempen ini, bermula dari  1 November 2019 to 30 November 2019.
2. Khas untuk yang tak pernah redeem lagi dari January-February 2019.
3. Janagn lupa bawa kad AIA Vitality ke Guardian
4. Untuk lokasi Giardian, boleh cek di  SINI

Selamat bershopping dengan voucher !!
5 comments on "RM15 VOUCHER PERCUMA GUARDIAN X AIA VITALITY"

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com