Pencuci Muka Aloe Vera Yang Tak Keringkan Kulit Dari Korea | Hansaegee Nature

Pencuci Muka Aloe Vera Yang Tak Keringkan Kulit Dari Korea | Hansaegee Nature - Mummy memang sejenis agak busy, biasalah mak pada anak 3, bekerja dan dalam masa yang sama menguruskan beberapa jenis bisnes. Wah bisnes gituuu. Haha.. So, ada masa mummy akan pakai make up dan dalam pada itu juga, mummy nak kena cuci muka sebersih-bersihnya dengan cepat. Pencuci muka yang mummy prefer adalah jenis double cleanser. Ada ke pencuci muka macam tu? Eh, mestilah ada. Mummy dah try pakai pencuci muka ni.. Pencuci Muka Aloe Vera Yang Tak Keringkan Kulit Dari Korea | Hansaegee Nature

Pencuci Muka Aloe Vera Yang Tak Keringkan Kulit Dari Korea | Hansaegee Nature


Memmang best tau pakai Pencuci Muka Aloe Vera Yang Tak Keringkan Kulit Dari Korea | Hansaegee Nature. Jimat masa, hanya cuci muka menggunakan Pencuci Muka Aloe Vera Yang Tak Keringkan Kulit Dari Korea | Hansaegee Nature. Terus hilang semua make up di muka.

Betul ke , pencuci muka doube cleanser ini selalunya keringkan kulit dan akan membuatkan kulit muka tegang dan breakout? Sejujurnya, setelah mummy menggunakannya... Pencuci Muka Aloe Vera Yang Tak Keringkan Kulit Dari Korea | Hansaegee Nature bersifat sangat lembut tau, tak keringkan kulit  mummy dan juga tidak terjadinya kulit muka breakout

Pencuci Muka Aloe Vera Yang Tak Keringkan Kulit Dari Korea | Hansaegee Nature



Mudah je nak gunakan / pakai HANSAEGEE ALOE AC CLEAN BUBBLE CLEANSER PENCUCI MUKA DARI KOREA ni

1. Basahkan kukit muka dengan air yang bersih

2. Pamkan sedikit pencuci muka Hansaegee

3. Sapu rata buih pencuci muka tadi ke seluruh wajah sambil, urut perlahan 
4. Bilas dengan air yang bersih.

Tadaaaa...dah bersih dah pun ! Bebas muka dari make up ! Mudah je cara pakainya kan..


10 BAHAN UTAMA HANSAEGEE ALOE AC CLEAN BUBBLE CLEANSER PENCUCI MUKA DARI KOREA

Ada 10 bahan utama dalam pencuci muka Hansaegee ini. Antara bahan utama yang ada ialah Aloe Barbadensis Leaf Juice (aloe vera) untuk menyejukkan kulit wajah, merawat kulit berjerawat, mengurangkan sunburn dan lain-lain lagi.


Tea tree leaf oil pula embantu melembutkan kulit, mengurangkan cela pada wajah, membersihkan, rawat kesan jerawat dan banyak lagi khasiatnya. 





Lipstik matte mummy pun semua hilang bersih ! Dan , selepas membersih kulit tangan mummy langsung nampak tak kering pun !



Hasil air basuhan muka dan make up tadi, kotor sangat kan? Nak cuci muka sebersih-bersihnya pun tak perlu ambil masa lama sangat. Dalam 2-3 minit je, siap dah ! 

Kenapa pentingnya cuci muka dengan sebersih-bersihnya? Haaa..kalau kita cuci muka, tapi masih ada lagi kotoran make up terperangkap di wajah. Kita boleh mengundang jerawat dan jeragat di muka kita. Jadi, kalau nk kulit bebas dari jeragat dan jerawat. Seelok-eloknya buat double clensing atau keluarkan dulu kotoran make up dengan make up remover. Tak ada masa nak pakai make up remover? Pakai aje lah pencuci muka Hansaegee dari Korea ni ! 



Selain ianya bersih, mummy sukakan pencuci muka ini sebab buih halus putih mulus ini, bersifat sangat lembut pada kulit mummy dan tak keringkan kulit 

Lepas mencuci kulit mummy menjadi sangat lembut dan segar. Dan, mummy highly recommended !



Website Hansaegee Nature : http://www.hansaegee.com/shop/


2 comments on "Pencuci Muka Aloe Vera Yang Tak Keringkan Kulit Dari Korea | Hansaegee Nature"
  1. Aloe vera memang bagus kan untuk kulit.. Kak Sue suka produk yang ada asas aloe vera nie..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com