PG MALL DUNIA ONLINE SHOPPING YANG BANYAK DISKAUN

PG MALL DUNIA ONLINE SHOPPING YANG BANYAK Diskaun - Hai korang, ada yang suka online shopping tak macam mummy hehehe. PKP ni, mum3 lebih selesa shopping secara online. Tempat shopping online semestinya di PG Mall - Malaysia No 1 Local E-Commerce Platform

PG MALL DUNIA ONLINE SHOPPING YANG BANYAK Diskaun 




Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) bukan mudah kita nak shopping kat luar sana macam dedulu. Ada masa barang kita cari tu, tak semua ada di satu kedai, dengan nak ikut SOP PKP semua. Hrmmm.. Leceh rasanya! 

PG MALL je lah jawapannya. PG MALL ni apa? Ha.. Kalau korang nak tahu.. Ianya adalah satu - satunya online shopping platform yang berkonsepkan Consumerchant (ConsuMerchant concept). Ada 'added value' disini dimana pembeli dan penjual akan menikmati cashback dari pihak PG Mall. Konsep ConsuMerchant ni adalah yang pertama di dunia yang mana kita sebagai pembeli boleh dapat cashback daripada pembelian sendiri setiap kali membeli - belah di PG Mall. Selain itu pembeli atau pengguna juga turut mendapat cashback daripada pembelian oleh pembeli lain yang mendaftar melalui referral link.


PG Mall sentiasa pastikan harga produk dan perkhidmatan yang ditawarkan adalah rendah dan tak membebankan pembeli. Antara kelebihan membeli - belah di PG Mall ini adalah menjimatkan masa dan tenaga, tiada had masa, korang boleh shopping pada bila - bila masa saja. Mudah dan selamat, selain menjimatkan wang kerana ada banyak diskaun dan promosi di PG Mall jadi harga produk dan barangan lebih murah gitu. PG Mall juga menyokong peniaga tempatan kerana sebahagian besar produk dan barangan di PG Mall adalah barangan tempatan. Jadi pembelian di PG Mall akan turut menyokong peniaga tempatan. Ada banyak pilihan barangan dan produk di PG Mall ini dari barang dapur, fashion, produk kecantikan sehinggalah ke barangan elektrik dan lain - lain lagi. Lebih istinewa lagi bila emas turut dijual di PG Mall ini okey. Emas seperti cincin, subang, rantai dan banyak lagi yang disukai oleh wanita terutamanya.


Lebih menarik bila PG Mall menjadi satu - satunya online shopping platform yang menerima bayaran melalui kesemua e-wallet yang ada di Malaysia seperti Touch n Go e-wallet, Boost, GrabPay dan juga QRPay sebagai payment method. Apa yang penting korang hanya perlu duduk di rumah dan shopping online di PG Mall. 

Ada banyak diskaun dan promosi menarik menanti korang di PG Mall antaranya seperti Super Shocking Sale , Hot Day Sale, MyRamadhan Campaign dan banyak lagi. Jom tengok apa yang menarik di PG Mall ini kat bawah okey..

Maybank QRPay

Ada akaun bank dari Maybank? Hanya gunakan Maybank QRPay akan terima 20% cashback

20% off (*capped at RM20 with min spend RM30

2x usage within the campaign period

Sah sehingga 26th June 2020

PG Mall adalah satu-satunya e-commerce platform yang Terima e-wallets


Forever Cashback Up to 3.5%

Korang boleh menikmati pulangan tunai sepanjang masa di PG Mall ini. Actually korang boleh menikmati pulangan tunai sehingga 3.5% daripada jumlah perbelanjaan korang bila korang share referred link korang kepada pengguna baru / pembeli baru PG Mall. Menarik bukan..


Love You 3000 Campaign (Lucky Draw) 


Kempen 3000 love you ni best. Ada cabut an bertuah sebanyak RM3000

Grand prize RM500 c-wallet

Lucky draw sebulan 2 kali amatlah mudah. Hanya dengan pembelian RM 30 ke atas ( single resit) boleh memenangi Cwallet lucky draw utk Love you 3000. Pemenang akan diberitahu setiap 15 dan 30 haribulan setiap bulan. Wow sangat kan? Tips untuk merebut peluang ni, beli banyak2 dengan resit berlainan tapi make sure kena RM30 lah, akan berpeluang untuk menang! Siapa tak suka free money ni? Omg!

*The more you shop, the higher chance to win the lucky draw 






PG MALL juga antara portal online shopping yang hebat di Malaysia. Nombor satu di Malaysia Mapping

Dan juga nombor tiga di iPrice




Jom kita shopping sekarang di  https://pgmall.my/home




3 comments on "PG MALL DUNIA ONLINE SHOPPING YANG BANYAK DISKAUN"
  1. Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda.. yuk follow blog aku ya..Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan.. Terima kasih sekali lagi..ya

    ReplyDelete
  2. Bagus ya PG Mall nie.. nampak ramai yang kongsi..

    ReplyDelete
  3. Ramai yang kongsi pasal PG Mall ini.. menarik..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com