HAPPY BIRTHDAY ABAH 14 OGOS 2020

HAPPY BIRTHDAY ABAH 14 OGOS  2020 - Alhamdulillah masih di kurniakan bapa yang masih sihat dan panjang umur sehingga kini. Selamat Hari Jadi abah. Alfatihah kepada arwah nenek Rukiah binti Ahmad , terima kasih kerana melahirkan abah ke dunia ini ! Walau pun abah dah berusia 71 tahun, alhamdulillah namapk kuat kudratnya. Almaklumlah pencen Polis.

HAPPY BIRTHDAY ABAH 14 OGOS  2020 

HAPPY BIRTHDAY ABAH 14 OGOS  2020  , semoga abah di kurniakan kesihatan yang baik, di panjangkan umur, di berikan rezeki yang melimpah ruah dan bahagia di sunai dan di akhirat . Amin.

HAPPY BIRTHDAY ABAH 14 OGOS  2020

Gambar raya haji kami tahun ini, mummy seekluarga pakai baju raya puasa 2020 je. Apapaun, syukur dapat berkumpul dengan semua adik beradik mummy. Selalunya, kalau raya haji, Along mesti kerja. Gambar Along lah selalu tak ada dalam gambar family kami huhuhu. Eh, mana entri raya haji? Entri raya haji kat blog tak tulis-tulis lagi hahaha. Tak apa lah kita tulis mana yang terdahulu punya cerita ye ! Ogos ini, banyak benda yang mummy nak story kan dalam blog. Jeng..jeng...jeng !

Dan, bulan Ogos ini antara bulan istimewa bagi mummy, selain kelahiran abah mummy, bulan Ogos juga merupakan bulan kelahiran mummy. Hadiah hari jadi mummy dah nampak hint dari daddy (suami mummy).

Nanti mummy story lebih lanjut lah ye ! Tunguuuu 19 Ogos ni..yeayyyyy
2 comments on "HAPPY BIRTHDAY ABAH 14 OGOS 2020"
  1. Happy birthday uncle, semoga sihat2 selalu ;)

    ReplyDelete
  2. Happy belated birthday buat uncle.. semoga sentiasa dalam rahmat Allah..

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com