Brainzyme Focus Untuk Masalah Stress, Fokus, Memori dan Otak

Brainzyme Focus Untuk Masalah Stress, Fokus, Memori dan Otak - Suplemen untuk memori adalah suplemen yang biasa kita dengar dan tahu, kan? Tapi, jika supplement yang sekali gus kelebihannya macam Brainzyme Focus Untuk Masalah Stress, Fokus, Memori dan Otak ni untuk mummy, baru pertama kali dengar. 

Bila semakin berumur, semakin banyak tanggungjawab, semakin banyak kerja seharian nak kena buat. Ada masa terlupa, tertinggal dan mulalah stress datang. Bertambah lah lagi stress jadinya. Memang mummy mencari sangat suplemen seperti Brainzyme Focus Untuk Masalah Stress, Fokus, Memori dan Otak.

Brainzyme Focus Untuk Masalah Stress, Fokus, Memori dan Otak




Work from home, handle anak-anak yang belajar dari rumah. Memang mummy rasa macam peat, dan ada masa boleh down juga huhu. Alhamdulillah mummy jumpa suplemen Brainzyme Focus Untuk Masalah Stress, Fokus, Memori dan Otak. Suplemen dari UK dan di pos dari UK juga, tidak ada lagi market di Malaysia ini mempunyai 3 variasi dan kelebihannya tersendiri.

APA ITU BRAINZYME FOCUS?


Apa tu Brainzyme? Brainzyme FOCUS adalah suplemen otak dari tumbuhan dan 30 bahan aktif yang terbukti secara saintifik menyokong penumpuan, kognisi, memori tenaga dan prestasi mental membantu untuk terus fokus sepanjang hari. Suplemen dari Department of Health UK yang merangkumi Regulatory Agency (UK), Medicines and Healthcare produk Regulatory Agency (UK), Food Standards Agency (UK), Trading Standards Scotland dan Lembaga Keselamatan Makanan Eropah (EU).



Terdapat tiga produk Brainzyme FOCUS, setiap produk dilengkapi dengan formula tersendiri:

Brainzyme FOKUS ASLI
Brainzyme FOCUS ELITE
Brainzym FOKUS PRO

Brainzyme FOCUS ORIGINAL


Brainzyme FOCUS ORIGINAL mempunyai dos yang normal, di mana kelebihannya adalah :-

  • Fokus 
  • Mood menenangkan
  • 8 jam tenaga
Brainzyme FOCUS ELITE



Brainzyme FOCUS ELITE di khaskan untuk Stress Relief Formula di mana ianya boleh meningkatkan :-

  • Fokus dan konsentrasi
  • Mood positif
  • 8 jam tenaga
  • Menyokong memori dan otak yang sihat

Brainzyme FOCUS PRO




Brainzyme FOCUS PRO di khaskan fomula sedikit kuat di mana bertujuan untuk :-

  • Menyokong mood yang bermotivasi
  • Mood positif
  • 8 jam tenaga
  • Menyokong memori



CARA PENGAMBILAN BRAINZYME FOCUS







Cara makan Brainzyme Focus ini, adalah dengan mengambil 2 kapsul Brainzyme FOCUS setiap pagi dengan air kosong, jika korang adalah peminum kopi 

Untuk keberkesanan Brainzyme, hanya mengambil makanan atau minuman yang berkaitan dengan protein 30 minit atau 60 minit selepas mengambil Brainzyme.

HARGA BRAINZYME


Harga Brainzyme FOCUS bermula dari RM157 + hingga RM238 + yang paling best penghantaran percuma ke seluruh dunia melebihi dengan setiap pemeblian RM217 dan ke atas. 

Untuk warganegara Malaysia, Brainzyme offer, diskaun sebanyak 20% untuk pembelian Focus (3-in-1) Set , klik sini : https://www.brainzyme.com/collections/malaysia5 







BAHAN DALAM BRAINZYME


Bahan utama Brainzyme Focus ini adalah berasaskan makanan tambahan seperti Enhanced Matcha Theanine, yang diperbuat daripada daun teh hijau yang dipilih khas yang mengandungi beberapa komponen nootropik yang membantu otak kita iaitu L-Theanine yang meningkatkan prestasi perhatian, meningkatkan tidur, meningkatkan masa reaksi, dan meningkatkan kelonggaran. Dan semua ini dari satu bahan semula jadi!

Setiap produk mempunyai ramuan semula jadi yang berbeza seperti biji buah Guarana, Choline yang boleh didapati di brokoli, Ginkgo Biloba, Panax Ginseng dan mineral serta vitamin lain yang bersifat nootropik.



Pengalaman selepas 2 bulan consume Brainzyme Focus ini, mummy dapat rasa diri mummy lebih produktif dan berfikiran positif. Walau hakikatnya, sebelum itu, masa PKP dan angka covid-19 yang tinggi sering merisaukan diri mummy 


3 comments on "Brainzyme Focus Untuk Masalah Stress, Fokus, Memori dan Otak"
  1. Good sharing. Jarang ada suplemen utk otak sekaligus utk tenaga camni. Hari ni last day untuk join GA http://www.aimisyahirah.com/2021/01/wallet-giveaway-by-misya-2021.html kot ada rezeki, mehla join! :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. wah menariknya. first time tahu ada suppliment mcm ni. rasa2 mcm perlu dapatkan jugak ni.

    ReplyDelete
  3. Wow.. Mcm best ja... Niat nak belikan utk anak.. Tpi tu la... Dia dlm bentuk mcm tu pulak.. Payah pulak budak ni nk telan kangšŸ¤£

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com