Happy Birthday Sun Life Malaysia Sempena Ulang Tahun ke-10 Tahun

Sun Life Malaysia sebuah syarikat insurans yang berdedikasi dalam memupuk dan memperkasaan kewangan untuk rakyat Malaysia. Tahniah atas ulang tahun ke - 10



Happy Birthday Sun Life Malaysia Sempena Ulang Tahun ke-10 Tahun




    Happy Birthday Sun Life Malaysia Sempena Ulang Tahun ke-10 Tahun !

                            
    Happy Birthday Sun Life Malaysia ! Tahniah atas Ulang Tahun yang ke-10 Tahun. Sun Life Malaysia (terdiri daripada Sun Life Malaysia Assurance Berhad dan Sun Life Malaysia Takaful Berhad). Sebagai mengiktiraf pencapaian istimewa ini, Sun Life Malaysia dengan dedikasinya untuk memperkasakan rakyat Malaysia ke arah kesejahteraan kewangan dan menjalani kehidupan yang lebih sihat.



    Sempena hari yang penuh bermakna ini, Raymond Lew, Ketua Pegawai Eksekutif dan Presiden/Ketua Negara Sun Life Malaysia, berkata, “Ketika kami meraikan dekad pertama pencapaian kami, kami terus komited untuk menjadi rakan kongsi insurans dan takaful yang dipercayai rakyat Malaysia, membimbing mereka dalam perjalanan kewangan mereka. Lebih penting lagi, kami berdedikasi untuk menyediakan penyelesaian, sumber dan sokongan yang betul yang diperlukan oleh rakyat Malaysia untuk masa depan yang diperkasakan dari segi kewangan.”


    Happy Birthday Sun Life Malaysia Sempena Ulang Tahun ke-10 Tahun

    Sun Life ’10 Years Brighter’


    Di bawah tema ’10 Years Brighter’, Sun Life Malaysia telah menyusun aktiviti sepanjang tahun yang merangkumi program jelajah, promosi produk, ganjaran ulang tahun bulanan, peraduan dan acara pengaktifan jenama, semuanya dalam semangat perayaan.

    Happy Birthday Sun Life Malaysia Sempena Ulang Tahun ke-10 Tahun


    Kek Cawan Sun Life Sempena ’10 Years Brighter’


    Dalam sambutan ’10 Years Brighter’ sempena ulangtahun yang ke-10, Sun Life Malaysia telah membuat satu kejutan dengan sekotak kek cawan bertemakan bunga matahari yang indah, melambangkan kecergasan dan kemajuan.

    Terima kasih untuk Sun Life kerana berkongsi rezeki dengan kami.



    Sejak penubuhannya pada 22 Ogos 2013, Sun Life Malaysia telah membantu ramai individu dan berjaya membantu sebanyak 1.2 juta pelanggan dalam merealisasikan aspirasi kewangan mereka melalui pelbagai tawaran insurans dan takaful.

    Hari ini, aset di bawah pengurusan syarikat juga meningkat dengan pesat kepada RM 6.2 bilion.

    Sun Life Malaysia secara konsisten menunjukkan inovasi dalam membangunkan penyelesaian yang memenuhi keperluan pasaran yang semakin berkembang. Ia terutamanya berdiri sebagai perintis dalam landskap insurans dan takaful, menjadi yang pertama menawarkan penyelesaian berpegang kepada lima prinsip Islam. 



    Happy Birthday Sun Life Malaysia Sempena Ulang Tahun ke-10 Tahun


    Sun Life Malaysia juga turut melaksanakan perubahan positif dalam komuniti tempatan melalui usaha Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR).

    Terutama, dalam Program Pemeriksaan Glukosa Darah Kesihatan Cerah, yang bermula pada 2019 dan kini . Ianya bertujuan untuk meningkatkan kesedaran tentang pencegahan diabetes dengan menawarkan pemeriksaan percuma di farmasi terpilih. 

    Sehingga kini, program itu telah memberi impak positif kepada lebih 21,000 rakyat Malaysia.

    Matlamat strategik Sun Life Malaysia untuk memperdalamkan inovasi produk, meningkatkan pendigitalan dan memperluaskan kuasa agensinya untuk memastikan populasi yang lebih luas. Serta mendapat manfaat daripada perlindungan insurans dan takaful yang diperibadikan.

    Untuk program Sun Life dan promosi, boleh layari ke :-




    1 comment on "Happy Birthday Sun Life Malaysia Sempena Ulang Tahun ke-10 Tahun"
    1. Wahhh... Cantik cupcake tu... Happy Birthday Sun Life Malaysia

      ReplyDelete

    Welcome back , guys !

    Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

    For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com