NORWEX TEAM ACHIEVER DAN FREE GIFTS DARI NORWEX

NORWEX TEAM ACHIEVER DAN FREE GIFTS DARI NORWEX - Alhamdulillah penutup 2020 banyak kenangan manisnya. Oleh kerana banyak yang manis bab gula. Baik kita share kat blog. Bahaya simpan sendiri. Kang kencing manis ehhhhh hahaha. 

Kot ada yang tahu, dan mungkin ada yang tak tahu. Mummy sebenarnya salah seorang consultant Norwex. Dan November 2020 mummy dapat naik ke Team Achiever (TA). Mummy gila pangkat? Eh, A BIG NO ! Dalam apa jua bidang yang mummy cebeuri, pangkat tu tak pernah mummy nak aim sangat. Mummy dengan Norwex ni pun sebab pengguna tegar. Bukan taksub atau suka over claimed dengan Norwex ye. A  BIG NO ! Sekali lagi ....

NORWEX TEAM ACHIEVER DAN FREE GIFTS DARI NORWEX 


Mummy kan sibuk dengan aktiviti kemas rumah, renovation, make over. Dah rumah elok-elok kita buat, tak kan tak nak jaga rumah sehabis baik ,kan? Timbulnya Norwex ni, sebab mummy tak puas pakai kain lap microfiber yang biasa. Dapur mummy tekstur glass / kaca, TV cabinet pun berkaca, meja makan pula adalah marble.

So, setiap kali lap tu kan, asyik keluar debu putih aje, macam tak bersih dan tak berkilat. Manakala, bila lap pinggan mangkuk (lepas cuci) di pinggan mangkuk tu ada habuk di tinggalkan dari kain lap. Eeeee, yuckies !

Lepas tu,kain lap biasa tu, kalau tak cuci hari-hari dengan sabun atau masukkan dalam mesin basuh. Bau dia busuk tak ingat

Berbeza kain lap Norwex, hanya cuci bersih dengan air biasa setiap hari pun tak ada bau busuk tau. Tapi, mummy setiap seminggu sekali akan rendam dan cuci dengan UPP Norwex.

Norwex ini, bukan kain magic tau, apa pun, kena cuci jugak. Kain apa pun, tak cuci tu, orang  jenis tak ada iman dah tu. Dalam Islam ada mengatakan, KEBERSIHAN ITU SEPARUH DARIPADA IMAN.




Dapur mummy, mummy tak akan biarkan pinggan mangkuk lelama duduk di toskan di sinki selepas siap basuh ye ! Mummy akan simpan dalam kabinet secepat mungkin (bila air dah tos). Tak suka nak tengok dapur messy dengan pinggan mangkuk atas sinki (toskan di sinki lepas cuci).

Dari situ lah, mummy mencuba kain lap Norwex. Masyalllah. Amazing ko ! Serap air sepantas kilat. Lepas cuci, lap dan boleh simpan semua pinggan mangkuk dalam almari (kitchen cabinet).

Mulai dari hari tu, mummy trusted pada Norwex dan tak semua produk pun mummy beli.

Rasanya, banyak dapat FREE berbanding beli. Satu kegembiraan lah kan, bila dapat banyak hadiah FREE dari Norwex 

Antara barang FREE yang mummy dapat ialah :


FREE GIFTS DARI NORWEX  SABUN UPP NORWEX , COUNTER CLOTH, BODY CLOTH, MOP 




paling best , pakai secubit je UPP ni, rendam kan kain terus keluar segala mak nenek kotoran. Nanti lah citer, kalau rajin akan ada entri khas ye !


counter cloth ni paling mummy suka. mummy letakkan di dalam tupperware, berisikan sayur, cili dan bahan mudah rosak sewaktu simpan dalam peti sejuk. Berminggu-minggu pun , duduk segar je semua tu dalam bekas tu . Jimat duit hehehe.

Mop ini paling bestlah ! Harga RM390, tapi dapat FREE. Mop ni, paling senang set up. Tak perlu angkat air, angkat baldi

Dah tua-tua ini kan, memang tak larat nak fikir macam-macam dan nak renyahkan diri. Alhamdulillah mummy rasa, Norwex banyak meringankan beban kerja rumah mummy.

Kalau korang nak tanya apa-apa berkenaan Norwex ni atau berminat nak join, nak dapatkan macam-macam gifts. Boleh whatsapp mummy ye https://www.wasap.my/60126460421/norwex
4 comments on "NORWEX TEAM ACHIEVER DAN FREE GIFTS DARI NORWEX "
  1. byk gak baca ttg norwex ni mmg best aa.. akak pun jenis tak suka tengok pinggan lelama kat drying rack tu

    ReplyDelete
  2. Selalu nampak pasal Norwex ni tapi x tau la best ke x..kena ada la dulu baru tau ianya best ke tak kan...org panggil kain buruk kayangan ni

    ReplyDelete

Welcome back , guys !

Thank you for connecting with me. Your comments are much appreciated :)

For any enquiries, please do not hesitate to contact me at nurazlindaazman@gmail.com